ירוחם ונחמני עשויים לעזוב את בית"ר בינואר

תומר ירוחם. יעזוב את מועדון נעוריו
תומר ירוחם. יעזוב את מועדון נעוריו | צילום: אסף קליגר

הקבוצה של דראפיץ' תדלל את הסגל. איציק כהן מחזיק במספר הצעות

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מתחילה להתחבר בשבועות האחרונים. אולי זה עדיין לא מעיד על יציבות, אבל החבורה של דראפיץ' כבר דבוקה לצמרת הגבוהה.

 

יחד עם זאת, נדמה כי בבירה לא ימנעו משינויים בסגל בינואר. לספורט1 נודע כי המגן תומר ירוחם והקשר עומר נחמני שלא זוכים לדקות משחק עשויים לעזוב את המועדון. בעוד החלוץ, איציק כהן מחזיק במספר הצעות מקבוצות בליגת העל וגם הוא עשוי לעזוב את המועדון.

 

 

ירוחם שנחשב לשחקן בית במועדון, היה אמור לקבל את חולצת ההרכב כשאלי דסה עזב, אך לא זכה לדקות ואלעד גבאי הובא ממכבי חיפה כדי לתפוס את מקומו.

 

כמו כן, איציק כהן שלא ממש זוכה לקרדיט מדראפיץ' וכמוהו עומר נחמני צפויים לעזוב את הקבוצה לעבר יעד חדש. הפועל רעננה גילתה עניין בחלוץ בעבר.

 


איציק כהן. ברשימת העוזבים (אסף קליגר)

 

ירוחם שותף העונה בשני משחקים בלבד, בשניהם הוא פתח בהרכב ולא הציג יכולת גבוהה. בנוסף, במועדון מרוצים מאלעד גבאי שהצליח להשתקם מהתקופה הקשה במכבי חיפה והפך למנייה בטוחה בהרכב של הירושלמים.

 

איציק כהן שותף בחמישה משחקים, באף אחד מהם הוא לא פתח הרכב ומצא את הרשת פעם אחת בלבד העונה. עומר נחמני ערך העונה הופעה אחת במדים הצהובים שחורים.

 


קלטינס. יעמוד לרשות דראפיץ' (דני מרון)

 

במקביל, דוד קלטינס הצעיר שהיה בספק עקב פגיעה במדי הנבחרת הצעירה, צפוי להיות כשיר וליטול חלק בהתמודדות נגד מכבי חיפה מחר (ראשון) ב-20:55 בסמי עופר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי