משנה מאמן, משנה מזל: 0:1 להפועל ת"א על רעננה

גוטליב חוגג עם אבו איאד. אין כמו לגנוב ניצחון
גוטליב חוגג עם אבו איאד. אין כמו לגנוב ניצחון | צילום: אסף קליגר

גוטליב ניצל יציאה אומללה של גלזר בתוספת הזמן. גיא לוי התחבק עם כבירי ביציע

(גודל טקסט)

כשאדי גוטליב נגח את שער הניצחון של הפועל תל אביב 0:1 על רעננה עמוק בזמן הפציעות (94), אפשר היה לשמוע את השאגה של אמיר כבירי מהיציע בנתניה ועד מתחם חודורוב.

 

הבעלים המושמץ, שרק יומיים קודם לכן סיים את סאגת המאמן עם החתמתו של גיא לוי, חיבק את המאמן החדש ביציע אבל לשניהם ברור, אחרי עוד תצוגת נפל של האדומים, שמצפה להם עבודה רבה.

 

 

וואליד באדיר, המאמן היוצא ועוזר המאמן הנכנס, הפתיע כששיבץ את משה אוחיון ואנס מחאמיד בהרכב על חשבונם של בן רייכרט וליביו אנטל. אוחיון דווקא הפתיע לטובה, אבל רק את כניסתם של אנטל, רייכרט ודודו ביטון התעוררה הפועל תל אביב והחלה לאיים על שער רעננה. אם כי אסור לטעות, 0:0 היה הולם את המשחק הערב.

 

רעננה? לא ברור איך השחקנים של חיים סילבס כבשו 12 שערים בשמונה מחזורים. הערב ובמחזור הקודם מול בית"ר ירושלים (1:0) ראינו קבוצה נאיבית ואנמית לחלוטין.

 

מהלך המשחק

 

דקה 15

לא עידכנו עד כה כי לא קורה כלום. המשחק מתנהל ברובו עד לקווי רחבת ה-16 וזהו.


גיא לוי צופה בקבוצתו. רק שלא יירדם (אסף קליגר)

דקה 33

סוף סוף אירוע. ינקו שוער רעננה נפגע וזכה לטיפול.

דקה 40

אוהדי הפועל שרים ביציע: "אני שונא את בית שאן".


אוהדי הפועל. חוגגים את הוטו על אלישע (אסף קליגר)

דקה 46

עומרי גלזר, שוער נבחרת הנוער וחבר סגל הצעירה, נכנס במקומו של ינקו הפצוע ברעננה

דקה 68

אחרי 67 דקות בלי מצבים, שניים בדקה אחת. תחילה בדש שבעט מקרוב ושיימן הרחיק סמוך לקו. מנגד במתפרצת של הפועל מחאמיד העביר רוחב וגלזר הגיע לכדור לפני אנטל.


כשאין יכולת, יש עצבים (אסף קליגר)

דקה 80

ההתקפה המסוכנת במשחק הסתיימה בכדור רוחב של אנטל ובבעיטת המשך של ביטון מבלי לעצור סמוך לקורת רעננה.

דקה 90

רייכרט הגביה ואנטל נגח לאחור, מעל המשקוף.

דקה 94

0:1 לתל אביב – אוחיון הגביה כדור חופשי לרחבה, גוטליב התרומם וניצל את היציאה האומללה של גלזר כדי לנגוח פנימה שער ניצחון יקר. 

הרכבים

 

הפועל רעננה: אריק ינקו (עומרי גלזר 46), עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב, יובל שבתאי (צ'אם ממאדו 63), רנה מיחליץ', אוונס קנגוואה (סער בנבנישתי 72), ברק בדש.

 

הפועל ת"א: צליל חתוכה, עופר ורטה, איאד אבו עביד, אדי גוטליב, שמואל שיימן, מיחאי פינטילי, ניר לקס (בן רייכרט 65), משה אוחיון, סיראז' נסאר (ליביו אנטל 59), קלאודיו בומבה, אנאס מחמיד (דודו ביטון 69).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי