באדיר לא התרשם מזרים שהוצעו לחלק האחורי

עוזר המאמן נמצא בין מקבלי ההחלטות המקצועיות
עוזר המאמן נמצא בין מקבלי ההחלטות המקצועיות | צילום: עדי אבישי

עוזר מאמן הפועל ת"א לא התלהב ממספר בלמים שהיו מועמדים לקבוצה

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב החליטו בעת האחרונה להקפיא את נושא הרכש. בשבועות האחרונים האדומים חיפשו במרץ רב בלם זר וחלוץ זר ברמה גבוהה במטרה להשלים את הסגל באופן סופי, אך לאחר קשיים רבים במו"מ והעובדה שהקבוצה נמצאת בימים אלה במחנה האימונים בברלין, המאמן ססאר מנדיונדו והבעלים אמיר כבירי לקחו החלטה כי רק לאחר שני משחקי אימון נוספים יוחלט באיזה סגנון שחקנים צריך לחזק את הקבוצה.

 

לספורט1 נודע הבוקר (רביעי) כי בלם העבר ועוזר המאמן כיום וואליד באדיר הטיל וטו על מספר מועמדים פוטנציאליים לחיזוק הקבוצה בעמדת הבלם אחרי שלא התרשם מהשחקנים שהוצעו למועדון. בהפועל ת"א אישרו שבאדיר נמצא בצוות מקבלי ההחלטות המקצועיות ובימים האחרונים היה מעורב בכל נושא החיזוק לחלק האחורי. עם זאת, במועדון טוענים כי ההחלטה הסופית התקבלה בידי המאמן הספרדי מנדיונדו.

 

 

הבעלים אמיר כבירי יגיע היום למחנה האימונים בגרמניה ויצטרף לצוות המקצועי ולשחקנים, אלא שכחלק מהמדינות החדשה המונהגת במועדון כבירי לא ילון באותו מלון בו שוכנת הקבוצה וביחד עם מספר חברי הנהלה נוספים ילונו במלון סמוך.

 

בהפועל ת"א עדיין לא אישרו את משחק האימון שמתוכנן להיערך מול מכבי נתניה וטענו שזה יקרה רק אם לא תהיה עייפות יתר כתוצאה מהמחנה בברלין, שכן לאדומים נותרו עוד 3 משחקי הכנה נוספים – מול אוניון ברלין, פ.צ לייפציג וא.א.ק אתונה. כבר הערב יערכו האדומים את משחקם השני במחנה כשייפגשו את אוניון ברלין (19:25, ישיר בספורט1 וב-HD).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי