מגבשת סגל: אליחן וזועבי סיכמו בבני סכנין

צחי אליחן. מביתר לסכנין
צחי אליחן. מביתר לסכנין | צילום: עדי אבישי

אקס בית"ר וקשר ראשל"צ יצטרפו לנציגת המגזר. נסאר ואזולאי לא צפויים להגיע

(גודל טקסט)

בבני סכנין חזרו לשגרה, לאחר שהסתיים צום הרמאדן ובמועדון מעלים הילוך בבניית הסגל לקראת מחנה האימונים בפולין, אליו תצא הקבוצה ביום שלישי, כאשר החלוץ צחי אליחן סיכם לעונה עם אופציה לאחת נוספת. החלוץ בן ה-24 שיחק בעונה החולפת בהכח עמידר/רמת גן שירדה מהלאומית בתום העונה, ובעבר שיחק בבית"ר ירושלים ובנבחרת הנוער. גם ספואן זועבי, ששיחק בראשל"צ מהלאומית ונבחן בשורות הקבוצה סיכם לשלוש עונות, והשניים צפויים לחתום מחר על החוזה מול המועדון.

 

מי שהצטרפותו כרגע בספק הוא הקשר הברזילאי ז'ורז'יניו, שמתאמן כבר כשבועיים עם הקבוצה, אך בצוות המקצועי והניהולי מתלבטים האם זה השחקן שהם רוצים שישלים את מכסת הזרים במועדון יחד עם צמד הבלמים פאס ויובאנוביץ', והקשרים קאצ'ובה וחסנוביץ', הקשר הבוסני החדש.

 

 

במועדון מעוניינים להתחזק בקשר התקפי או חלוץ כשהעדיפות היא לישראלי, אך בינתיים מתקשים למצוא אחד כזה, ולכן התחילו לחפש גם שחקנים זרים לעמדה הזו, ובמידה ואכן יביאו זר לעמדה הברזילאי לא יוחתם. החלוץ ג'וניור לאגו מחוף השנהב, שהיה אמור להצטרף למחנה הקבוצה בפולין למבחנים, ירד מהפרק מאחר והוא מעוניין לחתום על חוזה ולא להגיע להתרשמות.

 


אזולאי. לא יגיע לסכנין (עדי אבישי)

 

בגזרת הישראלים, סכנין פנתה לשלומי אזולאי, חלוץ הפועל ת"א בעונה האחרונה, ולסוכנו אבי נמני, אך הם מבינים מהשניים שהחלוץ לא יגיע לנציגת המגזר. גם סיראז' נאסר מבוקש עדיין בשורות סכנין, אך לאור הקשיים מול הפועל ב"ש בנוגע לדמי ההשבחה על השחקן ורצונו לבדוק אופציות בחו"ל, בינתיים מרחיקות גם את נאסר מהקבוצה הצפונית.

 

כאמור, הקבוצה תצא ביום שלישי למחנה אימונים בפולין שייערך כתשעה ימיה ימים, עוד לפני כן, הקבוצה תתארח מחר אצל שכנתה הפועל נצרת עילית למשחק אימון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי