בית"ר סימנה את הבלם האוסטרי מרקוס ברגר

ברגר. הבלם החדש של טביב?
ברגר. הבלם החדש של טביב? | צילום: Gettyimages

שיחק אשתקד בפורטוגל ומחכה להחלטת דראפיץ'. קפילוטו סיכם לעונה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מחפשת בלם זר בעדיפות ראשונה במקומו של הספרדי ססאר ארסו שלא ימשיך בעונה הבאה והצטרף לא.א.ק אתונה. מספר מועמדים זרים מרומניה ופולין הבריזו לאלי טביב לאחר שקיבלו אור ירוק לחתימה.

 

לספורט1 נודע כי השם החם בפנקס הוא זה של האוסטרי מרקוס ברגר בן ה-30, ששיחק בעונה האחרונה בקבוצה הפורטוגלית ג'יל ויסנטה.

 

 

הבלם גדל בריד האוסטרית וכבר ב-2007 עשה קדנציה ראשונה בפורטוגל במדי אקדמיקה. בהמשך עבר גם בצ'רנומורץ' בבולגריה, בנורבגיה ושיתף פעולה באוראל עם טוטו תמוז. בחצי העונה האחרונה חזר לפורטוגל ושיחק במדי ג'יל ויסנטה שירדה לליגת המשנה. לברגר 34 הופעות במדי אוסטריה הצעירה.

 

אלי טביב ממתין לשובה של הקבוצה מקחסטן כדי שהמאמן סלובודאן דראפיץ' יהיה שותף לקבלת ההחלטה זאת לאחר שצפה בביצועים של ברגר.

 


פאס. יעלה לבירה? (דני מרון)

 

גורמים המקורבים לבלם הספרדי, אברהם פאס לו חוזה לעונה הבאה בבני סכנין ואינו בתוכניות של מאמן מכבי חיפה רוני לוי עניינו אותו במעבר לבית"ר. פאס לא פסל על פי מקורבים אליו הגעה למתחם בית וגן.

 

טביב הבהיר כי ככל הידוע לו יש לאברהם פאס חוזה סגור בבני סכנין ונכון לעכשיו אין מו"מ בין הצדדים. גורם בבית"ר ירושלים אמר כי אם פאס יהיה שחקן חופשי יהיה על מה לדבר.

 


קפילוטו בקדנציה הקודמת בבית"ר. שוב צהוב (עדי אבישי)

 

במקביל, ניסו קפילוטו הבטיח לסדר את נושא המס וההפרשים אחרי עונה אחת באירופה. הבלם סיכם תנאיו בבירה, ירוויח 100 אלף דולרים לעונה ויחתום על חוזהו ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי