צפו באוהדי נתניה באימון הפתיחה; ברק לוי יצטרף

אוהדי נתניה עושים שמח באימון הבכורה
אוהדי נתניה עושים שמח באימון הבכורה | צילום: עדי אבישי

המאמן דורה: "הרגשה מצוינת, תהיה עונה כיפית". אלכסנדר דוידוב מתרחק

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ערכה הערב (שני) את אימון הפתיחה החגיגי לעונה הקרובה. למרות המצב הקשה של הקבוצה, אוהדים רבים הגיעו לעודד והעניקו תמיכה מלאה למאמן החדש, שלומי דורה, שזכה לתשואות עם עלייתו לדשא. האוהדים "לא שכחו" את הבעלים לשעבר אלי שגב ושרו בגנותו. ברק לוי, שוער מכבי תל אביב בעונה החולפת, סיכם את תנאיו בנתניה ואמור להצטרף לאימונים מחר. 

 

"נתניה זה מועדון גדול שנלחם על החיים שלו", אמר המאמן לתקשורת, "ההרגשה היא מצוינת. כיף לראות את התמיכה והעידוד של הקהל. חוויתי את זה כבר בימים הראשונים שלי במועדון בהודעות רבות שקיבלתי, זה רק מראה על הגודל של המועדון והאיכפתיות של הקהל. אם הדברים יתחברו כמו שאנחנו רוצים, נתניה תלך לעונה כיפית לגמרי".

 

 

על בניית הסגל: "אנחנו רק בתחילת הבנייה. התחלנו באיחור, אבל לא נשמיע תירוצים של 'אכלו לי, שתו לי'. אנחנו עובדים קשה בפגישות ליליות ומוקדם בבוקר בניסיון להדביק את הפער, ובסופו של יום נעמיד פה קבוצה שתיתן לקהל שלה שואו ותהיה מחויבת מאוד. נצטרך למלא את הבור שהותירו שני שחקנים שהיו אחראים על 80% מהשערים, לארי קאיודה וערן לוי. אנחנו בוחנים בקפידה כל שחקן, כי אסור לנו לטעות. המועדון נמצא במין עונת מעבר, שכל שחקן שמגיע חייב להיות בינגו".

 

דורה הערב באימון הפתיחה (עדי אבישי)

 

על המטרות לעונה הקרובה: "מועדון כמו מכבי נתניה לא יכול לבוא ולהגיד שאנחנו רק רוצים להישאר בליגה. המטרה היא להיות במרכז הטבלה, ואם הכל יתחבר, אולי נהיה בפלייאוף העליון כפי שעשו מכבי פ"ת ורמת השרון בשנים האחרונות. אנחנו רוצים לעשות עונה שקטה ורגועה, הלוואי ונצליח להידבק בזמן קצר ולהגיע לפלייאוף העליון".

 

האוהדים מטריפים את השחקנים (עדי אבישי)

 

הקשר אמייה טגה שחזר לקדנצייה שנייה: "אני שמח לשוב למועדון שגדלתי בו. קיבלתי עשרות שיחות וסמסים מאוהדים שריגשו אותו. זה עדיין לא הסגל הסופי שלנו ואנחנו נתחזק. אני מקווה שלי ולקבוצה תהיה עונה מעולה".

 

מוקדם יותר נפגש המנכ"ל דורון אוסידון עם אלכס דוידוב והציע לו חוזה לעונה אחת, אבל לקשר הסרבי יש הצעות גבוהות יותר ובכל מקרה הוא הבטיח להשיב להצעת אוסידון בתוך 48 שעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי