עכו פנתה לבויאן שראנוב. דור כוכב חתם לעונה

דרישות כספיות גבוהות. בויאן שראנוב
דרישות כספיות גבוהות. בויאן שראנוב | צילום: עדי אבישי

שוער מכבי חיפה לא יחזור ארצה בשל פערים כספיים. הקשר עבר בהשאלה

(גודל טקסט)

הפועל עכו עשתה היום (שני) צעד נוסף בבניית הסגל כאשר דור כוכב, קשר מכבי חיפה, חתם היום באופן רשמי במועדון והוא יושאל בעונה הקרובה לקבוצתו של ירון הוכנבוים.

 

אך למרות זאת, סגל הקבוצה עוד רחוק מלהיסגר, כשנכון לעכשיו חתום בשורות הקבוצה זר אחד בלבד, ברניסלב יובאנוביץ', שימשיך לעונה נוספת במועדון. הבלם הוא השריד האחרון ממצבת הזרים שאיישה את הקבוצה לאחר עזיבתם של חמדי סליחי, יאניס פפאדופולוס ושחרורו של אמיר האדיץ'.

 

במועדון רוצים להביא זרים למספר עמדות, שוער, בלם וחלוץ, ומתכוונים להביא מספר שחקנים לתקופת התרשמות, כאשר לאחריה יוחלט מי מהם להחתים.

 

הסוגיה הבוערת כרגע במועדון היא עמדת השוער, בעקבות עזיבתו של השוער הוותיק דודו גורש להפועל באר שבע. העדיפות היא להביא שוער ישראלי, ובמועדון מתעניינים באמיר אדרי, שוערה השלישי של מכבי חיפה. היום נודע לספורט1 כי הפועל עכו פנתה לבויאן שראנוב, שוערה לשעבר של מכבי חיפה, אך במועדון ויתרו עליו מאחר והוא דרש 160 אלף דולר לעונה.

 

מתקרב להפועל עכו. ישראל זגורי (עדי אבישי)

 

מי שעשוי לחזור למועדון הוא מירקו אורמוש, עימו מתקיים משא ומתן מתקדם. כמו כן ירון הוכנבוים מעוניין לראות בקבוצתו את משה אוחיון וליאור לוי, שחקני הפועל תל אביב בעונה החולפת, וגם איתם מתקיימים מגעים. אברהם צ'קול יצטרף בימים הקרובים לאימון הקבוצה למספר ימי התרשמות, ובמידה וירשים את הצצות המקצועי יוחתם במועדון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי