זמיר או נחמני צפויים לפתוח, דסה בסגל

דראפיץ'. יצלח את המשימה?
דראפיץ'. יצלח את המשימה? | צילום: דני מרון

דראפיץ' שוקל להציב שני חלוצים מול אורדבסי שימקנט (20:00, ספורט1)

(גודל טקסט)

"מדברים על הכדורגל הקזחי כאילו שאנחנו באים למשחק כדי לטייל. אנחנו לא צריכים לזלזל בהם". כך אמר מאמן בית"ר ירושלים, סלובדאן דראפיץ', לקראת משחק הגומלין הערב (חמישי, 20:00, שידור חי בספורט 1) במוקדמות הליגה האירופית שבו יארחו הירושלמים את אורדבסי אחרי 0:0 במשחק הראשון. המנצחת תפגוש בסיבוב הבא את שרלרואה הבלגית.

 

מזג האוויר שצפוי בירושלים יקל על השחקנים – בוודאי לעומת המשחק שנערך בשבוע שעבר בחום כבד. "אמרנו לפני המשחק הראשון שאנחנו לא בכושר, ובכל זאת עמדנו כמו שצריך", המשיך דראפיץ' והודה: "הופתעתי מאיך שנראינו. כשחזרנו לארץ קיימנו ארבעה אימונים ושיפרנו את הכושר הגופני. אני מקווה שגם את המשחק הזה נעבור בהצלחה". כשנשאל על שאננות הבהיר המאמן: "עדיין לא קנינו כרטיסי טיסה לבלגיה.

 

 

"אני מקווה שנציג משחק טוב, אבל אם נשחק פחות טוב ובכל זאת נעבור שלב – אני קונה. במשחק הקודם הנענו כדור אחורה יותר מאשר קדימה. הקזחים משחקים על כדורים ארוכים. אנחנו רוצים להחזיק את הכדור בחלק הקדמי של היריב, ושם לשחק כמה שיותר מהר", סיכם דראפיץ'.

 


דסה. ישחק או לא? (ערן לוף)

 

מבחינת ההרכב לא צפויים שינויים גדולים לעומת זה ששיחק בקזחסטן. ההתלבטות של דראפיץ' היא אם לשחק בחוד עם שני חלוצים, או להמשיך להתבסס רק על היכולת של גבאי. במקרה של תוספת חלוץ יהיה זה איציק כהן, שמגלה יכולת מצוינת באימונים.

 

המגן אלי דסה שלא שיחק בקזחסטן בשל פציעה התאמן השבוע ואפילו תורגל בהרכב, אבל דראפיץ' הסתפק אתמול במשפט: "הוא יהיה בסגל למשחק" ולא אישר שאכן ייטול חלק. בקישור "נאבקים" נס זמיר ועומר נחמני על חולצת ההרכב. אגב, דראפיץ' ניצל את מסיבת העיתונאים כדי להבהיר שלפחות מבחינתו, דסה ושלומי אזולאי יהיו שחקני בית"ר ירושלים עד תום העונה. אזולאי הפצוע עדיין מחוץ לתוכניות, והקשר הספרדי דה לוקאס שצורף השבוע עדיין לא רשאי לשחק.

 


שחקני אורדבסי באימון המסכם. ידהימו? (האתר הרשמי)

 

אורדבסי הגיעה לארץ אחרי שניצחה ביום ראשון את טובול 0:2 במסגרת הליגה. הניצחון הביתי עצר רצף של שלושה משחקי ליגה לא ניצחון, ולראשונה העונה איזן את מספר הנקודות של הקבוצות בין משחקי חוץ למשחקי הבית.

 

"אני מכיר מצוין את הקבוצות הישראלית. אימנתי את שחטאר קרגאנדי ושיחקנו כאן מול מכבי חיפה. הייתי בירושלים עם משפחתי ואני אוהב את המקום הזה", אמר המאמן האורח ויקטור קומיוקוב, שהתייחס כמובן גם אל הגומלין: "בקזחסטן היה משחק טוב למרות החום הכבד. עבור המועדון הזה זוהי הפעם השנייה שהוא משתתף במפעל אירופי, והחשיבות מבחינתנו היא גדולה. אנחנו רוצים לרכוש ניסיון וכמובן להמשיך לשחק בליגה האירופית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי