"הזכייה באלוף האלופים נותנת לנו ביטחון לליגה"

עאבד חוגג. בקש שומרים על פרופורציות
עאבד חוגג. בקש שומרים על פרופורציות | צילום: מני בן ארי

ק"ש כבר עם הראש בפתיחת הליגה: "אנחנו פשוט קבוצה שלא נגמרת"

(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי הזכייה המפתיעה ב"אלוף האלופים", לאחר הניצחון המפתיע על הטרבליסטית מכבי תל אביב, שומרים בעירוני קריית שמונה על פרופורציות. בקבוצה כמובן שמחים מאוד על התואר, אבל מבחינתם כבר המשיכו הלאה ונמצאים עם הראש במשחק הליגה מול הפועל באר שבע ביום ראשון (שידור ישיר בספורט2).

 

"עשינו הישג מדהים, זו הרגשה נהדרת והניצחון הזה נותן לנו הרבה ביטחון לקראת הליגה", אמר היום שחקן הקבוצה ל"ספורט1", "נתנו פייט מצוין מול קבוצה עדיפה מאיתנו אבל לא צריך להיכנס עכשיו לאווירת סוף עונה, אנחנו רק בתחילת הדרך". על העובדה שזכו בתואר כנגד כל הציפיות מול פייבוריטית ברורה אמר השחקן: "בגלל השחקנים המשמעותיים שעזבו אותנו בקיץ והתקציב שצומצם איבדנו קצת מכושר ההרתעה שאפיין אותנו, אבל קריית שמונה זו פשוט קבוצה שלא נגמרת, ולא משנה מי השחקנים שבאים או הולכים".

 

 

"כולם יודעים שהקבוצה לא בנויה לאירופה ולא זו המטרה שלנו", אמר גורם בקבוצה, "אחרי ההדחה מהליגה האירופית דיברו על כך שאנחנו כבר לא קבוצה חזקה, ואתמול הראנו אחרת. זו קבוצה חדשה שמתחילה להתחבר, ואתמול זה כבר היה נראה הרבה יותר טוב למרות שהיינו עם שחקן פחות לאורך רוב המשחק".

 

ק"ש חוגגת בסיום, אתמול (מני בן ארי)

 

אחד הדברים הבולטים במשחקה אמש של סגנית האלופה היה השחקנים הצעירים, שעל אף חוסר ניסיונם לא נבהלו מהיריבה או מהמעמד. הבולט שבהם היה אלי בלילתי, שכבש את הפנדל המכריע. "מגיע לו, אנחנו שמחים בשבילו", אמר שחקן בקבוצה, "הוא בחור צעיר שעובד קשה. יש לא מעט שחקנים צעירים ומוכשרים בקבוצה שיבואו העונה לידי ביטוי".

 

למרות הזכייה בתואר, במועדון ויתרו על חגיגות אל תוך הלילה והקבוצה חזרה לצפון לאחר המשחק. היום קיבלו שחקני הקבוצה יום מנוחה, ומחר יחזרו לאימונים לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול האקס ברק בכר וקבוצתו.

 

שבוע מבורך וראש חודש טוב .קודם כל רציתי להודות לכול מי שבירך , התקשר , ושלח הודעות זה לא מובן מאליו מבחינתי..ערב קסום …

Posted by Guy Haimov on Sunday, August 16, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי