מחירו של סיראז' נאסר: 750 אלף שקלים

לא שבע רצון מההחלטה. סיראז' נאסר
לא שבע רצון מההחלטה. סיראז' נאסר | צילום: עדי אבישי

מכה להפועל ב"ש: הקבוצה תקבל דמי השבחה נמוכים על הקשר

(גודל טקסט)

בעלי הפועל ב"ש, אלונה ברקת, ספגה היום (ראשון) מכה קשה בבית בוועדה למעמד השחקן, שקבע כי דמי ההשבחה שישולמו עבור סיראז' נאסר יעמדו על 750 אלף שקלים בלבד.

 

הסכום, אותו פסקו הדיינים יעקב סנדלר, גיל דלמון ואשר שור, הוא פחות משליש מהסכום אותו דרשו בבירת הנגב, שעמד על 2.5 מיליון ש"ח ומבטא את מרות הרוח של הדיינים לכאורה, כנגד הדרישה הכספית הגבוהה של בעלי ב"ש.

 

מנגד, הדיינים שללו את הדרישה הנגדית של נאסר לתשלום מזערי של כ-320 אלף ש"ח בלבד וטוענים כי פיצוי שכזה "נמוך מדי" לטענתם. כמו כן הדיינים שללו את הטענות של נאסר כי "הוזנח מבחינה מקצועית ואישית" וקבעו כי לא כך התנהגה ב"ש במקרה זה.

 

בסביבתו של נאסר לא היו שבעי רצון מהחלטת הוועדה למעמד השחקן ואמרו: "אמנם הדיינים קבעו שהסכום שב"ש ביקשה הוא מדע בדיוני, אבל מצד שני קבעו סכום גבוה ביחס למקרים אחרים וצריך עכשיו למצוא קבוצה שתשלם עליו את הסכום הזה כדי שסיראז' יחזור לשחק".

 

דרישות כספיות גבוהות. אלונה ברקת (עדי אבישי)

 

נאסר הגיע להפועל באר שבע בתחילת עונת 2009/10, אליה הגיע ממכבי כפר כנא. בשנים האחרונות תחת אלישע לוי, הקשר לא קיבל יותר מידי קרדיט מהמאמן והחליט לחפש את האתגר הבא. נסאר, שמעוניין לצאת לשחק באירופה, מבוקש במספר קבוצות בליגת העל ביניהן הפועל תל אביב ובני סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי