דורה: "מאוכזב מהתוצאה, השבוע ננחית חלוץ"

דורה. מרוצה מהמשחק
דורה. מרוצה מהמשחק | צילום: עדי אבישי

מאמן נתניה מבטיח חיזוק. דראפיץ: "צריכים להשתפר". צפו בתגובות

(גודל טקסט)

"מאוכזב מהתוצאה, פחות מהמשחק", הסביר שלומי דורה לאחר התיקו 0:0 בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים. "היה משחק מצד לצד, היה קצב טוב. שלטנו במחצית השנייה ויכולנו להכריע את המשחק. הקהל נתן הצגה מדהימה, כואב לי שהם יצאו מפה בלי ניצחון", הוסיף מאמן נתניה.

 

"נקודת האור היא שההגנה עמדה טוב", הסביר דורה שידע מה היה חסר. "עם עוד קצת ריכוז ליד השער, והפנדל שהגיע לנו, יכולנו לנצח את זה. זה לא סוד שחסר לנו חלוץ. יש כמה שמות שאני בוחן ומנסה לבדוק מה יהיה הכי טוב עבורנו. אם יהיה פה סקורר טבעי, הקבוצה תפיק הרבה יותר מהמשחקים. כרגע אנחנו מתמקדים בזרים כי ישראלים פחות משוחררים. ננחית חלוץ בשבוע הקרוב. מכבי נתניה מועדון גדול ולכן צריך לשאוף גבוה, לברוח מהתחתית היא אינה המטרה שלנו".

 

 

בצד השני, כ-30 אוהדים חיכו בסיום לסלובודן דראפיץ' וצעקו לו שיתפטר ו"תחזור לבית"ר ת"א, ירושלים גדולה עליך". וגם דראפיץ' עצמו יודע שבית"ר צריכה ויכולה לשחק טוב יותר: "במחצית השנייה לא שיחקנו טוב, אנחנו צריכים להשתפר. המטרות הן לשחק כדורגל טוב יותר מזה שהצגנו היום. יש לנו עכשיו שבועיים חופש, נקווה להיות טובים יותר במשחק הבא נגד הפועל חיפה".

 

דראפיץ'. "נקווה להיות טובים יותר מול הפועל חיפה" (ערן לוף)

 

בית"ר לא הרשימה עד כה, אך דראפיץ' עדיין אופטימי: "שתי נקודות משני משחקים – הליגה עדיין לא ברחה, אבל אנחנו צריכים להשתפר. יש לנו כמה מועמדים לעמדת החלוץ, צריכים לראות לאן זה הולך עם החלוץ הזר שלנו. יש עוד כמה ימים עד סיום ההעברות".

 

ויש גם איש אחד בבית"ר שבהחלט יכול להיות מרוצה מפתיחת העונה: "שני משחקים לא ספגתי גול – זאת הפתיחה האידיאלית בשבילי", הסביר בוריס קליימן. "גם הגולים בהתקפה יגיעו, סומך על החברים", הסביר השוער. "נתחבר יותר ונבקיע".

 

לגביי האפשרות לזימון לנבחרת, קליימן לא הסתיר את רצונו: "ברור שאני שואף להיות השוער הראשון של הנבחרת. אלי גוטמן יודע מה הוא עושה, נקווה שיזמין אותי עכשיו, אבל לאט לאט".

 

בהכנת הידיעה השתתף ינון בוטביה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי