בני יהודה תנסה להישאר מושלמת מול הפועל עכו

יצמד למכבי תא ומכבי פת בצמרת? יוסי אבוקסיס
יצמד למכבי תא ומכבי פת בצמרת? יוסי אבוקסיס | צילום: ערן לוף

המשחק בבלומפילד נדחה ל-20:00 בעקבות תאונת דרכים שעיכבה את הקבוצה הצפונית

(גודל טקסט)

בני יהודה תארח הערב (שני, 19:30) באיצטדיון בלומפילד את הפועל עכו במשחק שינעל את המחזור השני בליגת העל לפני היציאה לפגרת הנבחרת וצמד המשחקים נגד וויילס ואנדורה.

 

הזהובים זקוקים לניצחון כדי להיצמד עם 6 נקודות למכבי פתח תקווה ומכבי תל אביב בראש הטבלה. המאמן יוסי אבוקסיס, שיחסר את הקפטן והבלם איציק עזוז הפצוע, יציב במקומו את טל בובליל, שכבר החליף אותו נגד מכבי חיפה כשעזוז נפצע.

 

באימונים לקראת המשחק תורגלה הקבוצה נגד משחק הגנתי נסוג של הפועל עכו שתגיע להתגונן ותבסס את משחקה על יציאה להתקפות מעבר מתפרצות. אבוקסיס ביקש משחקניו לשכוח את משחק הניצחון על מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר 0:3 ולהיות מרוכזים בסוג אחר של משחק.

 

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "הפועל עכו קבוצת הגנה קשה שתגיע לחלץ נקודה. המשחק לא יהיה דומה למה שהיה בסמי עופר כי נהיה צריכים להיות אלו שיוזמים במשחק".

יעדר ממרכז ההגנה של בני יהודה. איציק עזוז (ערן לוף)

 

הנבחן הברזילאי ליאנדרו קלימקו ממשיך להתאמן וההחלטה לגביו תתקבל ביום רביעי. ההמתנה היא עכשיו לדן מורי שהבטיח להשיב על ההצעה הכספית שקיבל לשתי עונות.

 

ההרכב המשוער: דלה אינוגבה, מאור קנדיל, אביב חדד, טל בובליל, בן צעירי, סתו פיניש, תיירי דובאי, אמיר עגייב, אלמוג בוזגלו, פדרו גלבאן, גל צרויה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי