צ'יזיק: "האוהדים טועים. זו לא פחות מחוצפה"

מדובר במיעוט
מדובר במיעוט | צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי

מנכ"ל מכבי חיפה התייחס ב-103FM למחאה ולעתידו של שחר. האזינו

(גודל טקסט)

בעקבות מחאת אוהדי מכבי חיפה, תוך כדי משחק ההפסד 1:0 להפועל כפר סבא, ובעיקר לאחר המשחק, כאשר אוהדים התגודדו סביב הבעלים יענקל'ה שחר ואף השליכו חפצים לעברו, מנכ"ל המועדון איתמר צ'יזיק התראיין לתוכנית הספורט של FM103 והתייחס לאירועים.

 

"האירוע הזה יצא מכל פרופורציות, אנחנו מכירים את ה- 30-40 חבר'ה האלה שממשיכים לאורך זמן באותה דרך בניסיון שלהם למחות, לטענתם בצורה לגיטימית", אמר צ'יזיק בפתיחת דבריו, "אני יכול להקריא לכם את עשרות המיילים הארוכים והמנומקים שקיבלנו מאוהדים שתומכים במועדון". לשאלה האם מדובר לדעתו במיעוט או שאולי התופעה נרחבת הרבה יותר אמר: "שום מיעוט הוא לא מבוטל בעיני, אבל זה בהחלט מיעוט, ואני אומר את זה בצורה מוחלטת".

 

למרות מחאת האוהדים והתקרית הלא נעימה מחוץ לאיצטדיון לויטה בסיום המשחק, המנכ"ל מבין את תסכול האוהדים. "זה ש-30 אלף אוהדים באיצטדיון, או מאות אלפים מחוץ לאיצטדיון, לא אוהבים את מה שהם רואים או את מה שמכבי חיפה עושה עד עכשיו, על זה אין מה להתווכח, כולנו רואים את זה".

 

"האוהדים לא אוהבים את מה שהם רואים". שחקני מכבי חיפה מאוכזבים לאחר ההפבד להפועל כפ"ס (אסף קליגר)

 

על הכרזות שהונפו ביציעים אמר: "אני לא אוהב אותן ואני לא חושב שהן במקום, אבל זה לגיטימי. דמוקרטיה זו דמוקרטיה. אני חושב שהאוהדים טועים והם טועים בגדול. זו לא הדרך לתמוך בקבוצה ובמועדון. אנחנו מקבלים מחאות ענייניות וקיבלנו לא מעט כאלה, אבל מחאה מהסוג הזה, או כמו שהיה בפעם הקודמת כמו "יענקל'ה תכניס את היד עמוק לכיס", זה לא פחות מחוצפה".

 

"מיעוט שלא מייצג". מחאת אוהדי מכבי חיפה (אסף קליגר)

 

על המחאה ביציאה מהאיצטדיון וזריקת החפצים לעברו של יענקל'ה שחר אמר: "זה המיעוט של המיעוט. אם אני הייתי תופס את זורק הבקבוק או כל אחד שמשתמש באיזושהי אלימות, אני לא רוצה להגיד מה הייתי עושה. אל תנסו לרמוז שאני מקטין את האירוע. הוא פשוט לא מייצג".

 

על ההתמודדות של המועדון נגד האוהדים המתפרעים אמר: "אין גוף אחד ספורטיבי במדינת ישראל שעושה יותר ממכבי חיפה בתחום הזה. יש לנו צוותים מיוחדים, שלא קשורים לצוותי האבטחה באיצטדיון, שיושבים מול הקהל עם מצלמה מיוחדת שמצלמת כל אחד שמנסה להזיז את היד שלו לכיוון לא נכון. כל אלה שתפסנו, כולל זה שתפסנו ביום שבת, לא שייכים לקופים הירוקים. יש קומץ אחר. אין מהלך אחד שיכולנו לעשות שלא עשינו".

 

לשאלה המשך המחאה עשויה לגרום ליענקל'ה שחר לעזוב את המועדון ענה: "אני עובד אצל יענקל'ה שחר ואני מאוד נהנה ומרוצה מהאמון שניתן לי בתוך המערכת. את השאלה הזו תשאלו את יענקל'ה שחר. אם אני יכול לפרש פרשנות סובייקטיבית את מה שאני שומע מיענקל'ה שחר, אני שומע שהבנאדם חזק כתמיד".

 

על הצהרתו של הבעלים בשבוע שעבר שאמר, ולא בפעם הראשונה, כי הוא שוקל למכור את המועדון אמר: "זה לא רק שמישהו ייקח את הקבוצה. הקבוצה כל כך יקרה לו ולנו, שהוא מתכוון לכך שהוא רוצה מישהו שלא רק יקנה את הקבוצה, אלא גם יהיה מוכן להשקיע את מה שהוא משקיע כל שנה. הרבה פעמים שמעתי אותו אומר את זה, אבל אתם שואלים את הבנאדם הלא נכון".

 

"יענקל'ה רוצה מישהו שיקיע כמו שהוא משקיע כל שנה". יענקל'ה שחר (אתר רשמי – מכבי חיפה)

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי