גיגי עשוי להחליף את ניצן בין הקורות

ניצן. יאבד את מקומו?
ניצן. יאבד את מקומו? | צילום: דני מרון

מכבי פ"ת שוקלת חילוף בשער. זעם במועדון על השיפוט נגד באר שבע

(גודל טקסט)

אכזבה קשה במכבי פתח תקווה בעקבות ההפסד 5:2 להפועל באר שבע אמש (שבת), שעלה להם באיבוד הפסגה למכבי תל אביב. המלאבסים רצו להראות שההפסד בשבוע שעבר נגד בני סכנין היה מקרי ובנוסף להתמודד עם המבחן הרציני הראשון שלהם כמו שצריך, אך ספגו הפסד שני ברציפות, כאשר אחרי פגרת הנבחרת מחכה להם האלופה בשלוש השנים האחרונות.

 

תחושות של פספוס ואכזבה איפיינו יותר מכל את חדר ההלבשה של הקבוצה של רן בן שמעון, כאשר במהלך המשחק היו קרובים בפתח תקווה לחזור למשחק יותר מפעם אחת, כולל החמצת הפנדל של מוחמד כליבאת. "השחקנים נתנו את הכל אבל לפעמים לא הולך", אמר גורם במועדון, "אנחנו נבוא לכל משחק במטרה לנצח ולשחק כדורגל".

 

 

בעקבות הטעויות שביצע איתמר ניצן – מחזור שני ברציפות – עשוי צחי גיגי לחזור לשער הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי ת"א. בקבוצה התאכזבו גם מתצוגת השיפוט וטענו לקיפוח במחצית הראשונה, אחרי שכליבאת הוכשל ברחבה ללא תגובה: "ההחלטה הזאת יכלה להפוך את כל המשחק. היה שם פנדל וגם כרטיס אדום של מאה אחוז. גם בגול הראשון מליקסון ביצע עבירה".

 

"נדהמנו טיפה בדקות הראשונות וקיבלנו גול", אמר המגן חגי גולדנברג, "ידענו לחזור מזה וגם לאחר מכן ב-3:1 חזרנו. כשאתה מנסה לתקוף את באר שבע, הם יודעים לעקוץ אותך חזרה. לקחנו הימור כדי לנצח את המשחק וקיבלנו גול בצד השני. המשחק פה לא היה שווה 5:2 וגם לא הפסד. אנחנו נלמד ונראה את הבעיות ונתקן".

 

גולדנברג. "לא הגיע לנו להפסיד" (דני מרון)

 

גולדנברג התייחס גם לקושי של פתח תקווה להתמודד עם קבוצות חזקות יותר ולמפגש מול מכבי ת''א במחזור הבא: "אני לא חושב שקיבלנו פיק ברכיים. באר שבע ומכבי תל אביב שתי קבוצות טובות. אנחנו נתכונן למכבי ת''א ונבוא מוכנים. כל משחק הוא מבחן מבחינתנו ויש ציפייה לנצח. אסור לנו לספוג חמישה שערים באף מגרש. נעבוד בפגרה הכי חזק ונכין את עצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי