אוהדי מכבי ת"א החלו לעודד את גילי ורמוט

ורמוט. התחילו לעודד אותו בשער 11
ורמוט. התחילו לעודד אותו בשער 11 | צילום: ערן לוף

גם ארגון "מכבי פנאטיקס" חדל משריקות הבוז לעברו של הקשר

(גודל טקסט)

אתמול (שבת) בסיום המשחק באצטדיון המושבה לאחר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקווה, פרצו שחקני הקבוצה ובראשם גילי ורמוט לעבר אוהדי הקבוצה ביציע.

 

הסיפור המרכזי הוא ההחלטה שהתגבשה אצל אוהדי האלופה מארגון "הפאנטיקס", שהחליטו בשבועות האחרונים, מאז המשחק בסמי עופר מול מכבי חיפה, לחדול משריקות הבוז לעברו של גילי ורמוט ואתמול הקשר אף דאג שחולצת המשחק שלו תגיע לאוהדים בסיום. גם את הקריאות בשמו מכיוון היציעים ניתן היה לשמוע כמעט ללא בוז שמלווה אותן.

 

 

גורם בארגון "מכבי פנאטיקס" אמר: "התקבלה ההחלטה לעודד את גילי ורמוט כי הוא מוכיח אכפתיות לחולצה הצהובה, מתחבר לאוהדים ונלחם על המגרש כפי שהאוהדים אוהבים. רוצים לעודד את ורמוט ולא לפגוע במאבקי הקבוצה בליגת העל ובליגת האלופות. הכי חשוב לזכות בתואר אליפות רביעי ברציפות".

 

יש לציין כי ישנם חברי ארגון שממשיכים שלא לעודד את הקשר, אך ב"מכבי פנאטיקס" הבהירו כי שכל חבר ארגון יעשה כרצונו וכי מבחינתם כל אחד רשאי להחליט אם לעודד אותו או שלא.

 

ורמוט עצמו צפוי לעלות בהרכב הפותח במשחק במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות, ביום שלישי נגד פורטו באצטדיון הדרגאו. היום נודע כי את המשחק ינהל השופט הצרפתי קלמנט טורפין, כשקווניו יהיו בני ארצו פרדריק קאנו וניקולאס דאנוס. משקיף השופטים יהיו הרומני אלכנסרו דיקונו, והמשקיף הכללי יהיה פטריק מקגראת' האירי.

 

ישפוט ביום שלישי. קלמנט תורפין (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי