ראדוניץ' עשוי לעזוב, אזולאי צפוי לשחק

ראדוניץ'. עשוי להיחתך בינואר
ראדוניץ'. עשוי להיחתך בינואר | צילום: דני מרון

החלוץ מתקשה לחזור לכשירות, הקשר עשוי לקבל דק' מול בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

חלון ההעברות בכדורגל הישראלי יפתח רק בעוד יותר מחודשיים (תחילת חודש ינואר) ובמכבי תל אביב כבר קיימת בדיקה בנושא החתמת שחקנים זרים חדשים. הצוות המקצועי מבקש לעבור את חודש נובמבר כדי לסיים את פרק ליגת האלופות, להשתחרר מעומס המשחקים הכבד ולהיות בכוחות חדשים למשימות המקומיות.

 

מאז המשחק נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג', הצהובים משחקים בלי שני שחקנים זרים – נוסא איגיבור ודיאן ראדוניץ' – אשר פציעתם מורכבת ולא אובחנה לעומקה על ידי מומחי הרפואה המטפלים בהם. שני השחקנים מתאמנים בשבועות האחרונים בצדי המגרש והחשש הוא שיהיו אמורים לעבור סדרת טיפולים מורכבת או ניתוח. לראדוניץ', שככל הנראה הגיע עם פציעה מהליגה הסרבית, קיים חשד לפגיעה בעצב, כזו שעם כל המאמצים של החלוץ הוא אינו מתגבר עליה. גם הפציעה של איגיבור, שנבדק אצל רופא מומחה בספרד שלא מצא דבר חריג,  יכולה לעבור לשלב של ניתוח. והתאוששות ארוכה.

 

 

אם ראדוניץ' לא יתאושש במהירות, אפשר שהוא יוחלף כבר לקראת תום חודש דצמבר ובמקומו יוחתם חלוץ אחר, כך גם מצבו של  נוסא איגיבור. ראדוניץ' הושאל עד סיום העונה בסכום של 200 אלף יורו ולמכבי תל אביב אופציה לרכוש אותו תמורת 800 אלף יורו נוספים.

 

המגן הימני, אלי דסה, הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי אמור להיות כשיר בתוך שלושה שבועות ואין כוונה להאיץ את שובו לכר הדשא. נראה כי הקשר שלומי אזולאי המגלה יכול מרשימה באימונים יזכה ביום שני לדקות משחק נגד בית"ר ירושלים, ממנה הגיע לצהובים.

 

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' אפשר היום (שישי) יום מנוחה והתאוששות מאימונים לשחקנים שישובו להתאמן בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי