"הגיע הזמן לסיים את הדיבורים על המשבר"

מכבי חיפה. תשיג 3 נק' ראשונות בבית?
מכבי חיפה. תשיג 3 נק' ראשונות בבית? | צילום: ערן לוף

מכבי חיפה מקווה לנצח מחר לראשונה העונה בבית מול עכו (19:45, ספ'1)

(גודל טקסט)

מעל 20 אלף אוהדי מכבי חיפה צפויים להגיע מחר (שבת) לאצטדיון סמי עופר המקווים להיות שותפים ל"היסטוריה" ולראות מקרוב את ניצחון הבית הראשון של קבוצתם העונה בליגה כאשר יארחו את הפועל עכו (19:45, ספורט1 וב-HD).

 

הירוקים במקום האחרון בטבלה עם 5 נקודות בלבד, כשהמערכת בראשותו של הנשיא יעקב שחר הצליחה להרגיע את האווירה הלחוצה ולתת למאמן רוני לוי את המפתחות להוביל את הירוקים לחלק העליון של הטבלה.

 

 

בחיפה הבהירו כי לוי ימשיך להחזיק בעמדת המאמן בכול תוצאה שתהיה מחר, כולל ניצחון או תיקו שתשיג הפועל עכו. לוי הביא למתחם האימונים בכפר גלים פסיכולוג ספורט מוכר, רענן דגן, שכבר החל אתמול בשיחות אישיות עם השחקנים וימשיך בהם גם היום כדי להחזיר את האמונה והביטחון לשחקנים וגם לצוות המקצועי.

 

"הגיע הזמן למעשים ולסיים את פרק הדיבורים על המשבר", אמר אחד השחקנים. "כולנו מאמינים כי לאחר השבוע המכאיב של ביקורות ומקום אחרון נוכל, באצטדיון שלנו, להביא לאוהדים שלנו ניצחון ביתי ראשון העונה".

 

באימונים האחרונים עבד המאמן רוני לוי בעיקר על נושא הנעת הכדור ממרכז המגרש קדימה במהירות ובהכנת משחק התקפה בו משתתפים שחקנים רבים. מכת הפציעות תשאיר ביציע את טאלב טוואטחה, אביחי ידין ואיל משומר שיחזרו רק בעוד מספר שבועות.

 

צמד המגנים מחר יהיו סאן מנחם ואוראל דגני כשדקל קינן יחזור להרכב לאחר מספר שבועות על הספסל. במקומו של ידין יפתח ניקולה דרינצ'יץ' שהתאושש ממחלה. להרכב הראשון ישובו אלירן עטר וגליינור פלט ששותף נגד קריית שמונה כמחליף. החלוץ איתי שכטר מורחק ויחמיץ את המשחק.

 

ההרכב המשוער : ולדימיר סטויקוביץ', אוראל דגני, מרק ואליינטה, דקל קינן, סאן מנחם, ניקולה דריניצ'יץ', אופיר קריאף, יוסי בניון, לודביק אוברניאק, גליינור פלט, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי