סגרה את הסגל: סיסאי חתם במכבי נתניה

סיסאי. החלוץ החדש של נתניה
סיסאי. החלוץ החדש של נתניה | צילום: gettyimages

דורה: "מאמין שנדע להפיק ממנו את המקסימום"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה סגרה הערב את מכסת הזרים שלה לעונת 2015/16 כאשר החתימה את החלוץ מומדו סיסאי. בזאת הוא מצטרף לבן ארצו חמזה בארי.

 

סיסאי המתנשא לגובה 1.95 מ' הציג מספרים מרשימים במדי הנבחרת הלאומית של גמביה בה כבש חמישה שערים ב-12 משחקים. ב-מ.ש.ק ז'לינה הסלובקית, בשורותיה שיחק בין 2010 ל-2013, רשם 58 הופעות וכבש שבעה שערים. בשנתיים האחרונות שיחק בשורות הקבוצה הקזאחית קאיראט אלמטי שם כבש 18 שערים ב-46 משחקים.

 

 

מאמן הקבוצה שלומי דורה התייחס להחתמה ואמר "שמחים לצרף חלוץ כמו סיסאי לסגל, אני מאמין שאחרי ההתרשמות והאימונים עם הקבוצה נדע להפיק ממנו את המקסימום לטובת הקבוצה. קצב צבירת הנקודות לא משביע רצון בלשון המעטה ואנחנו חייבים ניצחון בשבת. אני קורא לקהל להגיע בהמוניו, ולתמוך בנו בשבת".

 

דורון אוסידון, יו"ר המועדון: "ההחתמה של סיסאי סוגרת בעצם את הסגל של המועדון. כולנו זוכרים את המצב הקשה עמו התמודד המועדון ערב פתיחת העונה. אני מבקש לנצל את ההזדמנות הזאת בכדי להודות לראש עיריית נתניה, לספונסרים ולאוהדים על האמונה והתמיכה והעמידה לצדו של המועדון בשעותיו הקשות ביותר. אני מאמין כי ביחד, ההנהלה, מאמנים ושחקנים בגיבוי האוהדים נוכל להביא את הניצחון הראשון העונה כבר במחזור הקרוב נגד קריית שמונה".

 

סיסאי אמור לפתוח בחוד ההתקפה של שלומי דורה במשחק הבית מול קריית שמונה, שיתקיים במושבה בשל עונש הרדיוס שספגה נתניה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי