"אשמח לחזור, תמיד אזכור את התקופה שלי בישראל"

דבאלישווילי. עוקב אחרי כל המשחקים כמעט
דבאלישווילי. עוקב אחרי כל המשחקים כמעט | צילום: Gettyimages

דבאלישווילי, אקס חיפה, התראיין לדף האוהדים ודיבר עם לא מעט געגוע

(גודל טקסט)

ולדימיר דבאלישווילי הגיורגי, ששיחק במכבי חיפה בין השנים 2009 ל-2012, התארח היום בדף הפייסבוק של האוהדים "מכבי חיפה אהבת חיי" וענה על שאלותיהם.

 

"תמיד אזכור את התקופה שלי בישראל, במיוחד בחיפה ששם הייתה לי התקופה הכי יפה", אמר דבאלישווילי.  "הרגע הכי טוב שלי שאני זוכר היה העלייה לליגת האלופות, והמשחק שאני הכי זוכר בתקופה זו זה המשחק נגד אקטובה".

 

 

החלוץ גם חלק מחמאות לשלושה עימם שיחק בעבר, אשר תלו את הנעליים בשנים האחרונות: "יניב קטן היה שחקן מוביל והוא היה הפנים של מכבי חיפה, אני מכבד אותו המון", החמיא לקפטן לשעבר. "גוסטבו בוקולי? בן אדם ואישיות גדולה, יש לי המון כבוד אליו. השוער הכי טוב ששיחקתי איתו היה ניר דוידוביץ'".

 

"הבלם שהיה לי הכי קשה לשחק נגדו זה היה דגלאס דה סילבה מהפועל ת"א", הודה דבאלישווילי. "הייתי לוקח את פיטר מסיללה כשותף לקבוצה שלי", הוסיף הגיורגי שגם דאג להחמיא לשחקנים שעדיין לובשים את הצבע הירוק: "אני חושב שאלירן עטר ואיתי שכטר הם החלוצים מהטובים שיש בישראל".

 

"למכבי חיפה יש קהל מדהים ובקשר לאצטדיון החדש, בתמונות הוא נראה נהדר כשהוא צבוע כולו בירוק", הוסיף דבאלישווילי שהסביר כי הוא בהחלט מעודכן בכל למועדון: "אני עוקב אחרי כל המשחקים כמעט, ואני רואה שמביאים שחקנים ברמה גבוהה, מאמן מצוין, הם רק צריכים לנצח ואני מאמין שזה יגיע בקרוב. אני חושב שרוני לוי כן יחזיר את חיפה למקומה הטבעי שזה בצמרת הליגה".

 

הגיורגי כבר בן 29, שמשחק בשנים האחרונות בעיקר בפולין, לא הסתיר כי היה שמח לבצע קאמבק ירוק: "אשמח לחזור למכבי חיפה", הסביר כשנשאל אם ישקול בעתיד לשוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי