ראדוניץ' ואיגיבור עדיין לא כשירים לחזור

ראדוניץ'. חזר לאימונים מלאים
ראדוניץ'. חזר לאימונים מלאים | צילום: דני מרון

החלוץ והקשר קיוו לשוב להתאמן, הצוות הרפואי "גזר" עליהם להמשיך לנוח

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 2:0 לדינמו קייב במחזור השני של ליגת האלופות, החלה מכבי תל אביב בהכנות למשחק מחרתיים (שבת, שידור חי בספורט1 וב-HD החל מ-19:50) מול הפועל עכו. במשחקים האחרונים הציב סלבישה יוקאנוביץ' את ערן זהבי בעמדת החלוץ הקדמי, וזכה לביקורת על כך שאינו משחק עם שני חלוצים עד שלהי המחצית השנייה, כשהוא מכניס לכר הדשא את ברק יצחקי.

 

החלוץ הסרבי דיאן ראדוניץ', שנפצע במשחק נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג', עדיין לא החלים מהפציעה ברגלו ולא ייכלל בסגל נגד עכו.

 

 

שחקן נוסף שאמור לשוב בהדרגה לאימונים הוא נוסא איגיבור, שטען בפני אוהדי מכבי תל אביב לאחר המשחק נגד צ'לסי כי ביקשו ממנו לשחק למרות שלא החלים מהפציעה בברך. הצהובים מיהרו להשבית מאימונים את הקשר הניגרי ושלחו אותו יחד עם רופאת הקבוצה מיכל גולדוירט לבדיקות נוספות בספרד. השניים עברו היום בדיקות רפואיות נוספות והתברר שהם זקוקים למנוחה וטיפולים נוספים.

 

ניקולה מיטרוביץ' צפוי לאבד את מקומו בהרכב הפותח בשבת לטובת אבי ריקן, שיעבור מעמדת המגן השמאלי לקישור. עומרי בן הרוש אמור לשחק בעמדת המגן השמאלי, כשגם יובל שפונגין שהחלים ממחלה עשוי לשחק בצד שמאל. טל בן חיים ועדן בן בסט ייאבקו על חולצת חלוץ האגף בצד שמאל. באימונים היום (חמישי) ומחר תתרגל מכבי תל אביב את משחקה נגד המערך ההגנתי המעובה שצפוי ירון הוכנבוים להציב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי