המספרים לא משקרים: מי המוסר הכי מדויק בהפועל?

שחקני הפועל תא. באיזור ה-80% דיוק
שחקני הפועל תא. באיזור ה-80% דיוק | צילום: אסף קליגר

פינטילי בראש, מי בתחתית? נסאר ייכלל בסגל אחרי פגרת הנבחרת

(גודל טקסט)

חמישה מחזורים חלפו מפתיחת העונה והפועל תל אביב אמנם לא מבריקה, אבל בשני במחזורים האחרונים הפרוייקט של אמיר כבירי נראה מצוין, בעיקר בזכות המחויבות של שחקניה מאז נכנס ואליד באדיר לתפקיד ממלא מקום המאמן.

 

בנתונים שמפרסמת תוכנת הסקאוט, "אינסטט פוטבול", בכל הקשור לאחוזי המסירה של שחקני הפועל עד כה, ניצב קפטן הקבוצה, מיחאי פינטילי הרומני בראש טבלת המדייקים עם 83% דיוק במסירה. הנתונים בטבלה המוצגת, מביאים את דירוג השחקנים המובילים מלמעלה למטה, כאשר הדירוג נעשה באמצעות שיקלול פרמטרים של כמות דקות משחק ומספר המסירות, כך ששחקנים ששיחקו יותר והיו מעורבים יותר במגרש, עשויים להימצא מעל שחקנים ששיחקו פחות ומסרו פחות, אך עם אחוזי דיוק גבוהים יותר.

 

 

פינטילי שדייק ב-314 מתוך 377 המסירות שחילק, נמצא מעט מעל איעד אבו עביד, המגן-בלם שהגיע ממכבי נתניה שנמצא במקום השני ברשימה ומציג 82% דיוק במסירה. לשם ההשוואה, לבלם אדי גוטליב יש אמנם 85% דיוק במסירה, אולם הוא שותף משמעותית פחות מהשניים שמרכיבים את ראש הרשימה ומסר פחות מהם, לכן לאור מעורבותו הפחותה, מדורג נמוך יותר. בתחתית הרשימה נמצאים עומרי אלטמן ובן רייכרט.

 

טבלת המוסרים של הפועל ת"א (באדיבות "אינסטט פוטבול")

 

הפועל הגיעה לסיכום עם סיראז' נאסר על גובה וחלוקת התשלום שקבעה הוועדה למעמד השחקן, לאחר חילוקי דעות שהיו בין הצדדים בשבועיים האחרונים. הקשר ממשיך במאמציו להיכנס לכושר משחק והוא צפוי להיות בסגל הקבוצה לאחר פגרת הנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי