"השופט אמר לי שראה את היד. נמאס, זה ביזיון"

לא נרגעים מהשיפוט של גרינפלד. רן בן שמעון
לא נרגעים מהשיפוט של גרינפלד. רן בן שמעון | צילום: מני בן ארי

במכבי פ"ת לא נרגעים מהשיפוט מול מכבי ת"א. "מאכזב, היינו יותר טובים"

(גודל טקסט)

חדר ההלבשה ואיזור מנהרת השחקנים של מכבי פ''ת לא ידעו עצבים וכעס שכאלה זמן רב. במשך דקות ארוכות, לאחר סיום המשחק אמש (שבת) מול מכבי ת"א שהסתיים בניצחון 1:2 של הצהובים, עמדו אבי לוזון וגורמים נוספים מהנהלת המועדון ולא הצליחו להירגע מתצוגת השיפוט של אוראל גרינפלד.

 

לטענתם, במצב של 1-1, לא שרק לפנדל ברור לטענתם לזכותם, לאחר נגיעת יד של איתן טיבי, ולאחר מכן העניק למכבי ת''א פנדל גבולי שהכריע את ההתמודדות. גורם בכיר בקבוצה אמר: "אם השופט אמר לי ראיתי את היד והחלטתי לא לשרוק, אז אין לי מה להגיד. זה נמאס כבר. לא נשתוק. זה ביזיון".

 

לצד טעויות השיפוט, לאחר ארבעת ניצחונות הפתיחה בליגה, בפ''ת סופרים כבר הפסד שלישי ברציפות בליגה. אם לאחר הפתיחה המושלמת דיברו בקבוצה על הצמרת הגבוהה, בקבוצה מבינים שצריך לרדת לקרקע וקודם כל לעצור את הסחף כבר בשבוע הבא מול רעננה.

 

למרות זאת, זהו כבר שבוע שני ברציפות שהמלאבסים מציגים יכולת שלא נופלת משתי הקבוצות שמיועדות להיות הבכירות בליגה ובכל זאת יוצאת בלי הנקודות: "היינו לא פחות טובים מקבוצה כמו מכבי ת''א שמשחקת בליגת האלופות ויש ממה להיות מרוצים. אנחנו צריכים למצוא את השקט גם אחרי ההפסדים".

 

"תחושה מאכזבת". טוויטו מנסה לעצור את ראלי (מני בן ארי)

 

מגן הקבוצה, דודי טוויטו סיכם: "תחושה מאכזבת, היינו הרבה יותר טובים והגענו להרבה מצבים שלא ניצלנו. כשמכבי היו ב-10 שחקנים היינו צריכים לחפש יותר את השער, אבל נמשיך לעבוד קשה וללמוד מטעויות. אנחנו קבוצה מצוינת".

 

גם לטויטו היו תלונות על השיפוט: "קיבלנו גול מפנדל שלדעתי לא היה וקופחנו. יש מי שמטפל בעניינים האלה, אנחנו מתרכזים במגרש". על ההפסדים נגד שתי הגדולות: "גם נגד ב''ש וגם נגד מכבי נתנו משחקים טובים, היינו שווים הרבה יותר ממה שהוצאנו". על רצף ההפסדים והלחץ מההפסדים: "זו רק תחילת העונה ואין לחץ. אנחנו עובדים קשה ורואים את זה על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי