"שחקנים חדשים מרגישים פה בבית"

דילמוני בפעולה. חוזר כדי להתקדם
דילמוני בפעולה. חוזר כדי להתקדם | צילום: ערן לוף

דילמוני חוזר על ידי מכבי ת"א וחיפה: "הפציעה עצרה, אך אחזור טוב יותר"

(גודל טקסט)

עד לפני שלוש עונות היה חן דילמוני די אלמוני. המגן השמאלי שהגיע לקריית שמונה מבית"ר ת"א/רמלה והתקדם נהדר אצל ברק בכר, הפך להיות אפילו מועמד לנבחרת.

 

בקיץ החולף ודווקא שהמנייה שלו עלתה, ק"ש החליטה לצרף את דניאל בורחל שהגיע מעכו. במקביל, המגן זכה לחיזורים ממכבי תל אביב ומכבי חיפה ונדמה היה שהוא בדרך לשדרוג, אלא שאז הפציעה עצרה אותו, ובורחל תפס מקום בהרכב על חשבונו.

 

 

"תמיד מחמיא לשמוע ולקבל הצעות מקבוצות גדולות. בדיוק חזרתי מפציעה היו דיבורים אבל לא ייחסתי חשיבות. אני תחת חוזה במועדון טוב לי מאוד בקריית שמונה ואני מקווה לחזור לעניינים כמה שיותר מהר", מעיד המגן.

 

הסוויץ' והצ'אנס: חצי גמר הגביע והרגע ששינה הכל

תחילת הדרך לא היתה קלה עבור דילמוני שחווה שידרוג מהלאומית הישר למועדון צמרת ששאף לתארים. הוא גם רשם שער עצמי נגד מכבי פתח תקווה, אך במקום להישבר, הנקודה הזו, נחשבת לנקודת המפנה בה הפנים היכן הוא נמצא. "המועדון הרים אותי. הייתה לי שיחה עם עוזר המאמן, בני בן זקן שאמר לי שהוא אוהב שחקנים כמוני וישמח לעזור לי להתקדם. בני היה כמו אח גדול".

 


בן זקן. "כמו אח גדול" (ערן לוף)

 

דילמוני המשיך בשינוי, עשה סוויץ' בראש ומאז חצי הגמר מול באר שבע לפני שתי עונות, נדמה כי קנה את מקומו. "מתן אוחיון הוסט לעמדת הבלם ואני קיבלתי את חולצת ההרכב. זה משחק שאני לא אשכח משחק של לחימה עד השנייה האחרונה.  כדור העומק שהכנסתי למנגה פשוט ניצח את המשחק והעלה אותנו לגמר. זה שחרר אצלי המון לחץ, המשחק היה ביום ההולדת שלי, כך שזו אחלה מתנה", הוסיף.

 

החבר לעמדה: הפציעות נותנות מקום

את העונה שעברה חווה כמעט כולה כמגן הפותח של ברק בכר באגף שמאל. בתחילת העונה הנוכחית איבד את מקומו לבורחל בהרכב הפותח של סלאח חסארמה. המגן שהובא כדי לתת לו תחרות, תפס מקומו הרבה בגלל פציעה. "דניאל ואני חברים מאוד טובים למרות שזה נראה קצת מוזר שאנחנו על אותה משבצת אבל אנחנו מתאמנים ביחד גם אחרי האימון מפרגנים אחד לשני וצוחקים גם על זה. זה חלק מהכדורגל על כל תפקיד יש 2-3 שחקנים איכותיים. שמחתי בשבילו", הוא הוסיף. "חזרתי לשגרת האימונים הוא היה מצוין. הקבוצה המשיכה לשחק טוב. כן קצת הייתי מאוכזב בשביל עצמי אבל מה שטוב לקבוצה טוב לי".

 

החברות בין דילמוני לבורחל היא מאפיין בחדר ההלבשה של הקבוצה מאצבע הגליל: "חדר הלבשה שלנו הוא החלק הכי חשוב בקבוצה. שחקנים חדשים מרגישים כאילו הם חצי שנה פה.  אנחנו רואים משחקים יחד, ימי גיבוש, חברים ממש טובים.  אין פה לכלוך. אחרי סלובן ליברץ יכלו לצאת כאן לכלוכים של אחד על השני וזה פשוט לא קרה".  

 


דילמוני חוגג עם עאבד בחצי הגמר מול ב"ש. ביום ההולדת (עדי אבישי)

 

ועדיין חסר לכם קהל שיהפוך אתכם לקבוצה גדולה. "ק"ש זו עיר מדהימה, תושבים מאוד חמים. כולם מכירים את כולם. למרות שעדיין חסרה קצת האווירה של הקהל אבל האוהדים שמגיעים דוחפים וחשוב לנו מאוד שימשיכו לדחוף ולהגיע אל היציעים זה מאוד עוזר לנו".

 

פרט מעניין על המגן הוא החברות עם בת זוגו אור. השניים שומרים על קשר כשאור בכלל סטונדטית בתל אביב. "אור לומדת בתל אביב אבל מגיעה לכל המשחקים. הוכחנו לעצמנו שאפשר לאוהב גם ממרחק. חתונה? ברור שאנחנו מדברים על זה יגיע גם הזמן של זה".

 

אחרי החיזור מהגדולות גם נבחרת היא משהו באופק של המגן המוכשר: "זה חלום של כל שחקן,  בעונה שעברה היו קצת דיבורים על זה, אבל הפציעה שלי החזירה אותי אחורה. עכשיו אעבוד קשה כדי להיות מועמד מחדש". רצה הגורל ובורחל שתפס את מקומו, נפצע בעצמו ודילמוני צפוי להיות מוזנק להרכב מול מכבי חיפה. (ישיר בספורט1 החל מ-20:00). זמן מושלם לקאמבק, לא?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי