עצוב: אביו של רן בן שמעון הלך לעולמו

בן שמעון. בשורות קשות
בן שמעון. בשורות קשות | צילום: ערן לוף

ממכבי פ"ת נמסר: "נעמוד לצידו בכל הנדרש". ייטב לוזון יחליפו בהיעדרו

(גודל טקסט)

אבל כבד במשפחת בן שמעון. אב המשפחה, יהודה בן שמעון הלך הבוקר לעולמו בארה''ב, כאשר הוא משאיר אחריו שלושה ילדים. להלוויה צפויים להגיע האחים לבית משפחת בן שמעון, אשר שהו גם הם בארה''ב. כזכור אמו של בן שמעון, נפטרה לפני מספר שנים.

 

בן שמעון, אשר היה מאוד קשור לאביו, ביקר אותו מספר פעמים בשנה האחרונה, כשהביקור האחרון היה רק לפני שבועיים וחצי במהלך פגרת הנבחרת ושהה לצדו במשך עשרה ימים. ממועדון מכבי פ''ת נמסר: "יהודה בן שמעון אביו של רן איש ערכים ומוסר הלך היום לעולמו. מועדון מכבי פתח תקווה משתתף בצערו ויעמוד לצדו של רן בכל הנדרש. ההלוויה תתקיים במהלך השבוע הבא בארץ לאחר הטסת הארון מארה''ב".

 

 

בן שמעון כזכור, לא יעמוד על הקווים בשבת בכל אופן לאחר שספג אמש הרחקה מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל למשך משחק אחד, בנוסף לקנס של 8000 שקלים והרחקה לשלושה משחקים על תנאי למשך שנה על עבירה דומה של העלבת שופט. מי שיחליפו על הקווים יהיה עוזרו, ייטב לוזון.

 

לוזון. יעמוד על הקווים (אסף קליגר)

 

בקבוצה רוצים לעצור את רצף ההפסדים שעומד על שלושה ולאחר השבוע הסוער שעבר על המועדון מסיום המשחק אשר כלל את הטענות לשופט המשחק אוראל גרינפלד, רוצים לחזור לנצח ולשמור על מיקומם בצמרת הגבוהה. הצוות המקצועי צפוי לתרגל הערב ומחר את ההרכב שייפתח במשחק.

 

כזכור, המשחק ייערך באצטדיון המושבה עקב החלפת הביתיות בין מכבי פ''ת להפועל רעננה עקב שזרוע החורף באצטדיון העירוני בנתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי