רוקביציה: "יום טוב שלנו", דראפיץ': "רק 3 נקודות"

שחקני ביתר חוגגים
שחקני ביתר חוגגים | צילום: עדי אבישי

החלוץ: "עבדנו קשה אחד עבור השני". המאמן: "עכשיו צריך לנצח את רעננה"

(גודל טקסט)

פתיחת עונה לא פשוטה עברה על סלובודן דרפאיץ'. מאמן בית"ר ירושלים, שהחליף בקיץ באופן מפתיע ופתאומי את גיא לוי, סבל לא מעט קללות מאז מונה לתפקיד מצד הקהל הביתי. כאשר בשבוע שעבר לא מעט מהם דרשו כי יתפטר לאחר ההפסד 3:1 לבאר שבע בטדי.

 

רק שבוע עבר, והדברים נראים אחרת לגמרי עכשיו. פתאום הירושלמים חגגו ניצחון 2:4 מרשים, על גבול הסנסציוני, בחוץ מול האלופה מכבי ת"א. כאשר ניקיטה רוקביציה מוביל את בית"ר עם שלושער נהדר. אך דראפיץ' העדיף לשמור על פרופורציות.

 

 

"זה בסך הכל שלוש נקודות", אמר מאמן בית"ר. "מוראלית זה בסדר גמור, לא באנו למשחק עם הרבה ביטחון אחרי המשחק מול ב"ש שהיינו לא טובים. רצינו לסגור את מכבי ת"א. ידענו שנוכל לצאת להתקפות מתפרצות, וזה מה שעשינו".

 

אבל דראפיץ' מקווה לראות יותר מקבוצתו כאשר תצטרף ליזום יותר מול שאר הקבוצות בליגה: "אנחנו צריכים לשחק עוד יותר טוב, זה מה שאני רוצה – שנניע כדור ונהיה יותר דומיננטיים. לא רק לשחק על מתפרצות. אם לא ננצח את רעננה בשבוע הבא זה כמעט שלא עשינו שום דבר".

 

גיבור הניצחון, ניקיטה רוקביציה, נותר צנוע למרות שרשם היסטוריה פרטית: "זה היה יום טוב עבורי, אבל העיקר שניצחנו. החבר'ה עבדו קשה אחד עבור השני, זה השלושער הראשון שלי בקריירה לכן זה יום מיוחד עבורי".

 

האוסטרלי ממוצא אוקראיני, שכבש גם מול ב"ש בשבוע שעבר, הבהיר כי שיחק הערב בתפקיד הטבעי שלו: "אני חלוץ. כשהגעתי לגרמניה העבירו אותי לאגף, אבל באופן עקרוני אני משחק במרכז ונהניתי לשחק שם הערב".

 

רוקביציה נבחן לפני כשנה במדי מכבי ת"א, אך טען שהניצחון הערב מול הקבוצה שלא רצתה בו לא היה מתוק יותר דווקא בגלל זה: "כל משחק מיוחד עבורי וכל כיבוש מעניק תחושה טובה. מכבי קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים מאוד, אבל היום היה טוב עבורנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי