"לא ראוי ששחקן מהמגזר יתפלל מול האוהדים"

דמאיו חושב שהשופט היה צריך להתייחס לפרובוקציה
דמאיו חושב שהשופט היה צריך להתייחס לפרובוקציה | צילום: עדי אבישי

דמאיו ל-103FM: "הייתי מעניש שחקן שהיה כובש בסכנין ומניח תפילין"

(גודל טקסט)

"אחמד עאבד רץ אחרי השער שכבש ליציע של האוהדים שלנו, כרע ברך והתפלל וזאת היתה בפירוש פרובוקציה", סיפר הערב משה דמאיו, יו"ר בני יהודה בתכנית הספורט של FM103.

 

דמאיו גם הסביר: "במצב הביטחוני ששורר במדינה, של הרוגים ופצועים כל יום, אני לא חושב שזה ראוי ששחקן מהמגזר יכרע ברך ויתפלל מול האוהדים שלנו, שניות אחרי שכבש מולם. זה לא ראוי. אם הוא רצה להתפלל יכול היה לעשות את זה מול היציע של קריית שמונה".

 

 

יו"ר בני יהודה הוסיף כי "אם שחקן שלי היה כובש ומניח תפילין מול היציע של סכנין הייתי מעניש אותו. שחקני כדורגל, יהודים, נוצרים ומוסלמים צריכים להוות דוגמה ולא להיגרר לפרובוקציות. חבל שהשופט לא מצא לנכון לציין את מה שעאבד עשה".

 

עאבד מנשק את הדשא מול אוהדי היריבה. האם מדובר בפרובוקציה? (דני מרון)

 

גורם בכיר בבית"ר ירושלים התייחס גם הוא לנושא: "אחמד עאבד פרובוקטור. במשחק הראשון בטדי אשתקד הוא ירק לעבר האוהדים הירושלמים. במשחק השני בין הקבוצות האוהדים שלנו קיללו אותו כי הוא סימן שקט לקהל, לא כי הוא נישק את האדמה והתפלל".

 

ובחזרה לבני יהודה, דמאיו טען שיש אוהדים של בני יהודה שמתפרעים כדי לפגוע בו משום שהם מעוניינים שיסתלק מהמועדון. "אני לא מחזיק את המועדון בכוח", אמר דמאיו, "אם האוהדים יביאו רוכש רציני אני מבטיח שהמשא ומתן יהיה הקצר אי פעם".

 

יו"ר בני יהודה סיכם: "אני מביא כל שנה בין שמונה לתשעה מיליון שקל. הפעלתי את כל התותחים הכבדים במדינת ישראל, כולל יו"ר לשכת ראש הממשלה, הגעתי עד ארה"ב, קנדה, צרפת, רוסיה – אין מקומות שלא שלחתי אנשים עם קשרים מאוד גדולים – אף אחד לא הצליח. ביום שאני אעזוב אשים את השמות על השולחן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי