"אי אפשר להתעלם מהקללות"

אוהדי חיפה בשלט נגד בניון
אוהדי חיפה בשלט נגד בניון | צילום: אסף קליגר

הקהל מחא נגד בניון בפ"ת, קטטה בסיום. עימות בין עטר לאוברניאק

(גודל טקסט)

אוהדי מכבי חיפה לא סולחים לקפטן יוסי בניון. חלק מהקהל נשא שלט לפני המשחק נגד מכבי פתח תקווה. "עומדים מאחורי הסטטוס, יוסי לך מכאן". כמו כן, בכל נגיעה של הקפטן הקהל קרא בוז נגד בניון.

 

בניון לקח קשה את קללות הקהל נגדו, כאשר האוהדים הניפו גם שלט: "קפטן לכאורה". השחקנים הגיעו כולם לבניון בחימום במטרה לתמוך בו.

 

 

במחצית היה עימות חריף בין אלירן עטר ללודוביק אוברניאק שכמעט הגיע לחילופי מהלומות. במכבי חיפה הבהירו כי השניים התחבקו בעלייה למחצית השנייה לאחר שנרגעו הרוחות ויתר השחקנים התערבו.

 


"עומדים מאחורי הסטטוס, יוסי לך מכאן". האוהדים נגד בניון (עוזי גל)

 


עוד פרק במחאה נגד הקפטן (גיא אדרי)

 

בסיום המשחק, יוסי בניון ניגש לקהל שעודד אותו כדי להודות לו, חלק מהאוהדים המשיכו לקלל אותו ואף זרקו עליו מצתים.

 

הקהל ירד מהיציעים ושם התפתחה מהומה בין האוהדים שתומכים בקפטן, לאלו שנגדו.

 


עוד שלט בגנות הקפטן (גיא אדרי)

 

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "מגיעה מילה טובה לקהל ולשחקנים. זה משהו שמראה שאנחנו בדרך הנכונה".

על האדומים אמר: "מהזווית שלי, לא היה אדום לוואליינטה. אני לא רואה סיבה שזה יקרה. לא כל כך מהר מוציאים אדום". 


רוני לוי. "ניצחון של אופי" (אסף קליגר)

לגבי היכולת הוסיף: "עד הגול עמדנו טוב. אני שואף ליותר אבל יקח לנו זמן לחבר את האיכות שאנחנו רוצים". על מחאת הקהל כלפי בניון אמר: "אנחנו צריכים את כולם מלוכדים ומאוחדים. אין כזה קהל ניתן להם יותר".

יוסי בניון: "רוב הקהל נתן לי הרגשה טובה. זו הרגשה נפלאה. הקהל של מכבי חיפה הוכיח את עצמו מאז ומתמיד. אני פה עד להודעה חדשה. לא צריך להתייחס לקומץ. הקפטן המשיך: "אני יודע מי הם אותם חמישה או עשרה שמקללים אותי  כבר יותר מחודשיים. אני מעולם לא דיברתי נגד הקומץ. היה סרטון נגדי מול עכו ואז כולם קפצו".

על המחאה הוסיף: "אני מתייחס לאחרים, אלו שבאים לעודד ולדחוף את הקבוצה. אני מקבל את אותן קללות ופשוט מתעלם כבר חודשיים. כל עוד אני פה, אעשה את המקסימום בשביל המועדון".

 


בניון. מתייחס לחלק הטוב (אסף קליגר)

 

בניון התייחס לתביעה נגד אוהד: "במשך חודשיים קיללו. זה משהו שחרג מגבולות המותר. מבחינתי זה לא יכול להמשיך. אני מתרכז בהצלחה של מכבי חיפה. יש כאן אוהדים נפלאים וזה הכי חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי