"קובאר סבל מחוסר יציבות, הוא חוזר לעצמו"

קובאר. סוף סוף מקבל תמיכה בקבוצה
קובאר | צילום: ערן לוף

בהפועל חיפה מרוצים מהשוער ומה-0:2 מול סכנין. "הדיבורים מסביב השפיעו"

(גודל טקסט)

הרבה מאוד לחץ השתחרר בהפועל חיפה לאחר הניצחון הביתי 0:2 אמש (שבת) על בני סכנין בסמי עופר במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. האדומים מהכרמל עלו מעל הקו האדום והשיגו ניצחון ליגה ראשון העונה בבית, לאחר שהפסידו בכל ארבעת המשחקים הקודמים באצטדיון.

 

מי שבעיקר נשם לרווחה במועדון הוא המאמן, טל בנין, שמעמדו התערער בשבועות האחרונים בעקבות רצף התוצאות הלא טובות שדרדרו את הקבוצה מתחת לקו האדום. כעת, כשהם במקום השמיני ועם קצת יותר אויר לנשימה, מסתמן כי המאמן ימשיך לקבל את הקרדיט והגיבוי מהבעלים יואב כץ.

 

 

בנין אמר לאחר המשחק: "הקבוצה סבלה מחוסר ריכוז בעקבות הלחץ שהיינו בו, כל הדיבורים מסביב השפיעו על השחקנים. אנחנו מנסים בסופו של דבר להתרכז רק בכדורגל ובעיקר אני שמח שסוף סוף ניצחנו בסמי עופר".

 

"היינו צריכים את הניצחון הזה ואני שמח שהוא הגיע" אמר שחקן הקבוצה והוסיף: "חשוב שננצח בבית, זה מאוד תיסכל אותנו שלא הצלחנו לעשות את זה עד עכשיו, הרבה מאוד לחץ השתחרר אחרי הניצחון הזה. גם העובדה שעלינו מעל הקו האדום הרגיעה את המערכת, עכשיו אנחנו צריכים לעבוד קשה וליצור המשכיות".

 

על תומר סוויסה, כובש השער הראשון אמר: "הוא חלוץ מצוין והוא משתלב פה נהדר, ככל שהוא יכנס לעניינים אנחנו רק נרוויח. הוא מוסיף לנו המון, גם על המגרש וגם מחוצה לו". על פרמיסל קובאר שוער הקבוצה שעצר אתמול פנדל אמר: "הייתה לו תקופה פחות טובה והוא סבל מחוסר יציבות, אבל נראה שהוא חוזר לעצמו ובעיקר מקבל ביטחון. בשבוע שעבר הייתה לו עצירה אדירה בדקה ה-90 שמנעה הפסד ואתמול עצירת הפנדל, וזה בהחלט מראה על ביטחון, זה חשוב לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי