איזה זר כדאי למכבי ת"א לחתוך בינואר?

ראדוניץ
ראדוניץ | צילום: ערן לוף

ראדוניץ' פצוע, איגיבור תעלומה ואולי כדאי להיפרד מקרלוס ומיטרוביץ'? הצביעו

(גודל טקסט)

לא מעט דובר על היכולת של מכבי תל אביב לאחרונה. החבורה של יוקאנוביץ' רשמה הישג שיא והעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אך שם התברר כי היכולת רחוקה שנות אור מאירופה.

 

 

 

דווקא בעמדות הזרים, הצהובים לא ביצעו שדרוג נדרש כאשר גם עם פרדראג ראיקוביץ' רבים סימני השאלה על הגלוי עדיין. ובמקביל, דיאן ראדוניץ' מתברר כאכזבה, נוסא איגיבור החל טוב את העונה ונפצע, קרלוס גרסיה למרות הדרבי מסומן כלא מתאים וכמוהו מיטרוביץ'. את מי הייתם ממליצים לג'ורדי לשחרר או להחליף בינואר?

 

 

דיאן ראדוניץ'

הקרואטי הגיע לא כשיר ואחרי שנתניה ירדה ממנו, דווקא הצהובים החתימו את החלוץ שכבש אשתקד 16 שערים באיסטרה הקרואטיה. בינתיים? החמצות גדולות בק"ש ופציעה אחת ארוכה שעשויה לחרוץ את גורלו. געגוע לפריצה?

 


ראדוניץ' מנסה להפתיע את צ'לסי. המאכזב הראשי (Gettyimages)

 

נוסא איגיבור

הניגרי בעונתו השנייה בצהוב החל נהדר ונחשב לברומטר. הוא כבש מול היברניאנס, אך דווקא כשהעונה נכנסה להילוך גבוה יותר, הוא נפצע או שמע סבל מכאבים בברכו. הבשורה אמנם היא חזרתו הצפויה מול פורטו, אך האם הוא מה שישדרג את מרכז המגרש הצהוב?

 


איגיבור עם יצחקי. בקרוב לא ביחד? (עדי אבישי)

 

ניקולה מיטרוביץ'

הקהל אוהב, אך הקהל גם חלוק בדעתו. הסרבי אמנם התחבר מאוד למועדון מאז הקדנציה של סוזה, אבל מבחינה אירופית לא בטוח שזה מספיק. אם הצהובים שואפים לאליפות רביעית ברציפות, אולי הגיע הזמן לשדרג את העמדה של קשר 50-50?

 


מיטרוביץ'. אולי זה זמן להיפרד? (אודי ציטיאט)

 

קרלוס גרסיה

נכון, הדי הניצחון בדרבי עדיין כאן. אבל אם זה לא היה קורה, לא בטוח שגרסיה לא היה שוב על הגליוטינה. הבלם בן ה-31 חווה עונות שיא והיה יציב, אך עם הזמן דעך. כשההגנה הצהובה הוכיחה לא מעט חוסר יציבות, אולי מחליף שלו ייצב אותה?

 


גרסיה חוגג בדרבי. יספיק לו כדי לשרוד? (עדי אבישי)

 

פרדראג ראיקוביץ'

בכוונה נסיים איתו כי סביר שלא עליו יפול השחרור של ינואר. יחד עם זאת, הסרבי הצעיר והמבטיח אולי לא כל כך מבטיח. תחילת הדרך שלו מעוררת הרבה חששות וגם הכדרורים בדרבי שכמעט ועלו ביוקר. לזכותו נאמר: אובארוב החל רע יותר.

 


הייתם חותכים אותו? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי