בכר יעלה בהרכב זהה, 4,000 אוהדים ילוו את ב"ש

וואקמה. ימשיך להרשית בנתניה?
וואקמה. ימשיך להרשית בנתניה? | צילום: דניאל סטרבורבדיס

האדומים יתארחו ב-20:15 (ספ'1) בנתניה במטרה לשוב לראש הטבלה

(גודל טקסט)

"מכבי נתניה זה יותר גרוע מדרבי בשביל האוהדים שלנו. אנחנו חייבים לנצח בשבילם הערב", כך אמר היום שחקן בכיר בהפועל ב"ש לקראת מפגש הקצוות באצטדיון בנתניה מול נועלת הטבלה (ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-20:00).

כ-4,000 אוהדים אדומים יעשו את הדרך מבירת הנגב לשרון ויתמכו בקבוצתם, כאשר המטרה של הפועל ב"ש היא לסיים עם ניצחון משכנע שיותיר את הקבוצה במקום הראשון בטבלה גם בסיום המחזור הנוכחי.

כפי שנחשף בספורט1, בימים האחרונים הציפו אוהדי הפועל ב"ש את השחקנים בהודעות ובהן מסרי מוטיבציה לקראת המשחק לאור היריבות המרה בין שני קהלי האוהדים. 

במועדון עדיין לא נרגעו מהתקרית אמש בין שוער קבוצת הנוער ובנו של מנכ"ל הקבוצה רז רחמים לבין מאמן הנוער שמעון ביטון, אך בהנהלה אומרים כי הם סומכים על המנכ"ל רחמים שיידע לטפל בבנו ביד קשה ואמרו: "רז בסך הכל ילד טוב שטעה. הוא יודע שהדברים עושים נזק גם לאביו ואנחנו סומכים במאת האחוזים על אסי שיטפל במקרה במלוא חומרת הדין ויבהיר את חומרת המעשה".

 


אוהדי ב"ש. יגיעו בכמויות גדולות (דני מרון)

 

בכל הקשור להרכב בכר לא צפוי לערוך שינויים ביחס לזה שניצח בשבוע שעבר את הפועל ת"א 1:3, כאשר אופיר דוידזאדה שהיה בספק צפוי להיות כשיר.

 

אליניב ברדה, טוני וואקמה ומאור מליקסון ימשיכו בהרכב לצידם של ג'ון אוגו, מהראן ראדי ואובידיו חובאן. הקבוצה בילתה בבית מלון בנתניה כהכנה למשחק.

 

ההרכב המשוער: דודו גורש, מתן אוחיון, שיר צדק, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, אובידיו חובאן, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מאור מליקסון, טוני וואקמה, אליניב ברדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי