התקדמות במגעים בין גיא לוזון להפועל ת"א

לוזון. שיחת טלפון מפתיעה
לוזון. שיחת טלפון מפתיעה | צילום: Gettyimages

המאמן הוא המועמד הבכיר של כבירי: "עמוס אמר לאמיר שיחכה"

(גודל טקסט)

אחרי שאלי גוטמן סירב להגיע לחודרוב, כרגע מי שנראה כמועמד המועדף על רוב חברי ההנהלה הוא גיא לוזון, שפוטר לפני כשבוע מצ'רלטון, ויהיה ככל הנראה זה שינסה לבוא ולהציל משהו מהפרוייקט המדרדר של הבעלים אמיר כבירי.

 

הבעלים אמיר כבירי שוחח עם עמוס לוזון שמייצג את אחיינו, גיא. בין השניים ישנה הבנה הדדית על כך שגיא לוזון יהיה המאמן הבא של הפועל ת"א. גורם המקורב סיפר: "עמוס הרים טלפון לכבירי ואמר לו שאם הוא לא סגר עם מאמן, אז עדיף שיחכה". 

 

הבעלים של הפועל ת"א, אמיר כבירי, רצה את עומרי אפק כיועץ מקצועי לצד מאמן בכיר דוגמת קשטן אך כאמור כרגע זו נראית האופציה הפחות סבירה, בעיקר בשל מחאת האוהדים כנגד המאמן הוותיק. גם היום (שני) נשמעו קולות שטענו: "קשטן צריך לבוא ולהציל את העונה כדי שהפרוייקט והבנייה עוד יהיו רלוונטיים בכלל, כי המצב של הקבוצה הוא בכי רע".

 

קשטן. "צריך להציל את המועדון" (אסף קליגר)

 

גם אם קשטן לא יצטרף בסופו של דבר, כבירי מעוניין באפק כך או כך ובמקרה שכזה עשוי להגיע גיא לוזון לעמוד על הקווים. וואליד באדיר צפוי להישאר עוזר המאמן בכל סיטואציה, מכיוון שבמועדון בונים עליו לטווח ארוך ורואים בו פוטנציאל למאמן ראשי בעתיד.

 

עומרי אפק שחקן העבר ופרשן בהווה, אמור להוות עיניים נוספות ויועץ אישי לבעלים בצוות שינהל את הקבוצה, שכולל גם את אמיר אפרתי הסקאוט. התוכנית של כבירי היא שאפק יהיה החוט המקשר בין הבעלים לצוות המקצועי. השניים כבר החלו במגעים, אך בשלב זה הוא לא מתפשר כלכלית, משום שאם ייקח התפקיד יעזוב את תפקידו כפרשן טלוויזיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי