בניון נפצע באימון, צפוי להחמיץ את בית"ר ירושלים

בניון. לא צפוי להיכלל בסגל
בניון. לא צפוי להיכלל בסגל | צילום: דני מרון

במשחק יימכרו צמידים וההכנסות ילכו לעמותת "נפש חופשי" לזכר כרמלי ז"ל

(גודל טקסט)

במכבי חיפה רואים במשחק הבית ביום ראשון את משחק המפתח בהצהרת הכוונות החדשה של הקבוצה לקראת המשך העונה. בקבוצה טוענים שיש להפסיק את הדיבורים על "חיבור חדש" ו"יציאה לדרך חדשה" וצריך להתחיל לנצח ולהתקדם לחלק העליון של הטבלה. הפסד לבית"ר ירושלים יהיה הסימן לשינויים שהקבוצה תעבור בחודש ינואר.

 

מכבי חיפה מגיעה במומנטום בעייתי למשחק ובהרכב חסר במיוחד שבו השחקנים המחליפים יהיו חייבים לקחת אחריות ולהוכיח שמקומם בהרכב הפותח. קפטן הקבוצה, יוסי בניון, נפצע היום באימון והוא בספק גדול למשחק. הוא צפי לעבור בדיקות נוספות בימים הקרובים שיקבעו אם יהיה כשיר למשחק.

 

 

עם זאת, בהרכב ישחק השוער ולדימיר סטוקוביץ', שאינו עובר בשלב זה ניתוח במיניסקוס ויעשה זאת רק לאחר המשחק של נבחרת סרביה. זאת לאחר שהתייעץ עם הצוות הרפואי של נבחרתו.

 

סטויקוביץ'. התייעץ עם רופאי הנבחרת (דני מרון)

 

מהמשחק ייעדרו המורחקים מארק ואליינטה, אופיר קריאף והפצועים טאלב טוואטחה, אייל משומר ואביחי ידין. אליהם נוסף היום גם קובי מויאל שחזר לאחר 11 חודשי היעדרות ונפצע שוב במשחק גביע הטוטו מול קרית שמונה. הקשר ערך היום מבחן כשירות בו הוחלט על תקופת החלמה נוספת.

 

היום בצהריים הוציאה חיפה הודעה רשמית בנוגע לפריצת משרדי המועדון בקרית אליעזר שלשום: "הפורצים חיבלו בדלת הכניסה המשורינת, בזזו וגרמו לוונדליזם בציוד ובפרטים שנותרו שם. התמונות צולמו לאחר הביזה, תלונה הוגשה במשטרה. המשטרה מאז אתמול חוקרת. יצוין כי 99.9% מהפרטים ההיסטוריים כבר הועברו לארכיון חדיש לשם שימוש עתידי. חלק מזערי מהדברים נותרו בקריית אליעזר בהם מספר מצומצם של תיקים רפואיים ריקים מתוכן. מועדון כדורגל מכבי חיפה מתייחס לעבר בכבוד רב ומשקיע משאבים רבים בשימורו. אנו מצרים על הפרסום שאינו נבדק ומייחס לנו לכאורה זלזול בהיסטוריה של המועדון".

 

 

 

הצמיד הירוק של שון.במשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים (ראשון, 20:55) יעברו נציגי עמותת "נפש חופשית" על שמו של סמ"ר שון כרמלי ז"ל וימכרו את ה-צמיד הירוק של שון. לפרטים על העמותה ולמידע המלא: http://bit.ly/1MHMMmH

Posted by ‎מועדון האוהדים מכבי חיפה‎ on Wednesday, November 4, 2015

 

במכבי חיפה מצפים ל-29,000 צופים מול בית"ר ירושלים בהם, 3,000 אוהדים של הקבוצה האורחת.  במשחק יימכרו צמידים מיוחדים וההכנסות יילכו לעמותת "נפש חופשית", אשר הוקמה לזכרו של לוחם גולני שון כרמלי ז''ל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי