יוקאנוביץ' ישוחרר אם יבקש לעזוב, גוטמן צפוי להחליפו

יוקאנוביץ'. רק הגיע וכבר עוזב?
יוקאנוביץ'. רק הגיע וכבר עוזב? | צילום: אודי ציטיאט

"הסאן" פרסם שהמאמן מבוקש בבלקבורן, מכבי ת"א לא תעמוד בדרכו

(גודל טקסט)

"הסאן" הבריטי מדווח היום (שלישי) שבלקבורן מתחתית הצ'מפיונשיפ מעוניינת במאמן מכבי ת"א, סלבישה יוקאנוביץ', שכזכור אימן בליגת המשנה אשתקד והעפיל עם ווטפורד לפרמיירליג.

הדיווח לא התקבל בהפתעה רבה אצל גורמים במכבי ת"א, ולמעשה מקורבים למועדון הצהוב יודעים לספר ששמעו על כך עוד לפני הפרסום בממלכה.

יתרה מכך, אותם גורמים טוענים כי אם המאמן הסרבי יבקש לעזוב את המועדון ולעבור לצ'מפיונשיפ, אין כוונה לעמוד בדרכו. כפי שפרסמנו בספורט1 לראשונה, אם יוקאנוביץ' יעזוב עוד העונה או בסיומה, מאמן הנבחרת היוצא, אלי גוטמן, יהיה זה שצפוי להחליפו בתפקיד.

גוטמן ממתין. זו הסיבה שהוא דחה את הפועל ת"א? (ערן לוף)

הרוברס מדורגים במקום ה-15 בטבלה והם במרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום. בשבועות האחרונים כלי התקשורת בממלכה טוענים כי מעמדו של מאמן הקבוצה, גארי בויר בסכנה בעקבות היכולת המאכזבת של הכחולים לבנים והוא עלול לסיים את תפקידו בקבוצה בתקופה הקרובה.

עוד נרשם בדיווח כי הנהלת בלקבורן חושקת במאמנה הסרבי של האלופה ושהוא למעשה המועמד המוביל להחליף את בויר אם וכאשר. במועדון מתרשמים מכך שיוקאנוביץ' הצליח להעפיל עם מכבי ת"א לליגת האלופות וכמובן שגם ההצלחה שלו עם ווטפורד מדברת בעד עצמה: "הגיוני שיוקאנוביץ' כבר שמע על האפשרות שבלקבורן מעוניינת בו", נכתב בדיווח.

אם יוקאנוביץ' לא יגיע, נייג'ל פירסון אקס לסטר הוא המועמד השני ברשימה של הנהלת הרוברס לאחר שגם הוא רשם תקופה מוצלחת בליגת המשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי