ג'ורדי קרויף יעזוב אם מכבי לא תזכה באליפות

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | ערן לוף

עתידו תלוי בתוצאות, הצהובים לא יעמדו בדרכו של יוקאנוביץ'

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אמורה לבצע בחודש ינואר מספר שינויים בסגל השחקנים כדי "להציל" את העונה. בקריית שלום ברור כי בכושר הנוכחי המשימה מול הפועל באר שבע תהיה קשה ומחייבת שינוי רחב בסגל השחקנים וככול הנראה גם בעמדת המאמן.

 

על פי גורם המקורב למועדון, המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף יסיים את דרכו, ככל הנראה על פי הסכמה מראש עם הבעלים, במידה שהקבוצה לא תזכה באליפות הרביעית ברציפות. לפי אותו מקור, קרויף בעצמו העביר בשבועות האחרונים מסר לאנשי המועדון שהגיע לתחושת מיצוי ולכן הוא רוצה לחזק את הקבוצה במאבק עם באר שבע, כדי שיוכל לעזוב – אם וכאשר – עם אליפות.

 

 

במכבי תל אביב מודעים לחיזורים של לפחות ארבע קבוצות מהליגה העליונה והשנייה אחרי המאמן שלהם סלבישה יוקאנוביץ' כשבין המועדונים מוזכרים שמותיהם של ק.פ.ר ווסט ברומיץ', פולהאם ובלקבורן.

 

יוקאנוביץ'. לא יעמדו בדרכו (אודי ציטיאט)

 

במועדון קיימו שיחות בנושא עם המאמן הסרבי שאישר כי מספר מועדונים מעוניינים בשרותיו אבל אינו מחזיק בשום הצעה רשמית. גורם המקורב לצהובים סיפר לספורט1: "המשימה של המועדון היא לסיים בכבוד את ההופעות בליגת האלופות ולהתרכז אך ורק במשימת המאבק על האליפות".

 

אותו גורם הוסיף כי מכבי תל אביב כבר נערכת לאפשרות שהמאמן הסרבי אכן יעזוב והמועמד להגיע מיד עם עזיבתו הוא מאמן נבחרת ישראל היוצא אלי גוטמן, מהלך שמחייב את אישורו של הבעלים מיץ' גולדהאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי