בית"ר י-ם: שלומי אזולאי השלים אימון מלא

אזולאי. דורש להיפגש עם טביב בהקדם
אזולאי. דורש להיפגש עם טביב בהקדם |

המועדון יצא בקמפיין נגד גזענות. מוראר ודה לוקאס יהיו כשירים תוך 10 ימים

(גודל טקסט)

לאחר חמישה ימי מנוחה חזרה הערב (רביעי) בית"ר ירושלים להתאמן. במועדון שמחו לראות את הקשר שלומי אזולאי משלים אימון מלא ראשון מאז הפציעה בברכו בשלהי העונה שעברה.

 

אזולאי ביקש להיפגש עם בעלי הקבוצה אלי טביב בנושא שדרוג שכרו מהעונה שעברה לאחר שכרטיס השחקן שלו נרכש הקיץ מהפועל ראשון לציון והובטח לו חוזה כספי חדש.

 

 

כידוע, הקשר מבוקש על ידי מכבי תל אביב שמוכנה לשלם לו כ-250 אלף דולר לעונה. ברצונו להיפגש עם הבעלים לפני שאלי טביב יטוס לשבועיים לארצות הברית. כזכור דרש טביב ממכבי תל אביב סכום של מיליון יורו עבור מכירתו של אזולאי.

 

שני שחקני הרכש הזרים ולאד מוראר ופבלו דה לוקאס המחלימים מפציעות יהיו כשירים בתוך פחות מעשרה ימים. אלי טביב אמור למנות בקרוב נאמן מטעמו שינהל את הקבוצה בשמו.

 

לאחר שפורסם עונשה של שרלרואה, בקבוצה ממתינים להחלטת אופ"א כיצד להעניש את המועדון בעקבות התנהגות האוהדים בבלגיה לפני כשבועיים. עוד לפני כן, המועדון יצא בקמפיין נחרץ וברור נגד גזענות.

 

"המועדון אינו רוצה להיות מזוהה עם אירועים אלימים וגזעניים, אלא עם ערכי הספורט וקירוב המשפחה. בעונה הקרובה יושקעו משאבים רבים ושיתוף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים על מנת להחזיר את אצטדיון טדי למרתיע ע"י עידוד ותמיכה בלתי פוסקים וחיבוק גדול של הקהל לקבוצה ולהיפך. מכירת המינויים תתמקד ברצון להביא את המשפחות למגרש ולהעניק חווית צפייה ואהדה ברמה גבוהה. הקבוצה תעלה לשחק כשעל גב החולצה הכיתוב-"לא לגזענות, די לאלימות!" נכתב בהודעה הרשמית של בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי