אבידור מועמד להפועל חיפה. בנין: "אופציה טובה"

אבידור. בקרוב שוב אדום?
אבידור. בקרוב שוב אדום? | צילום: ערן לוף

המאמן על החלוץ ששוחרר מהפועל עכו: "הוא מכיר היטב את המערכת"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק החוץ מול הפועל עכו במחזור הראשון של העונה (שבת, 20:00), כאשר במועדון עסוקים בעיקר בחיפוש אחר חיזוק לסגל של טל בנין. האדומים מהכרמל מעוניינים להחזיר לשורותיהם את יובל אבידור, ששוחרר מהפועל עכו בעקבות בעיות משמעת.

 

החלוץ, שגדל בהפועל חיפה וממנה גם עבר לשכנה הצפונית, מנהל בימים אלו מגעים מול קבוצת נעוריו. בקבוצה מתלבטים האם להחזיר את אבידור, כאשר השיקול המרכזי הוא כלכלי, למרות נכונותם של יואב כץ וטל בנין לצרפו. "יש לנו לא מעט חלוצים בקבוצה והעדיפות היא להביא קשר מאחר ואיבדנו את עהאד עזאם שנפצע", אמר גורם במועדון.

 

 

במועדון בודקים כעת חלופות לקשר הפצוע, כאשר גם אופציה של שחקן זר עלתה שוב על הפרק, לאור העובדה שהקבוצה עדיין לא החתימה זר חמישי. "אנחנו לא רוצים לעשות טעויות עם הזרים, לכן אנחנו לא ממהרים ובודקים טוב את האופציות", אמר בנין, "יובל מכיר טוב את המערכת, לכן זו אופציה טובה. בחלק ההתקפי אנחנו די מכוסים, אבל אי אפשר לדעת כי העונה ארוכה".

 

בתוך כך, תחל היום (רביעי) המכירה המוקדמת למשחק מול הפועל עכו בשבת, כאשר מחיר הכרטיס יעמוד על 55 שקלים וביום המשחק 50 שקלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי