ג'אבר יחליף את ידין בהרכב, שכטר על הספסל

שכטר. התאושש מהר ממחלה
שכטר. התאושש מהר ממחלה | צילום: ערן לוף

תורג'מן ועזרא צפויים לפתוח נגד בני יהודה בשבת (שידור חי בספורט1)

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח בשבת (שידור חי בספורט1 וב-HD החל מהשעה 19:50) את העונה באיצטדיון "סמי עופר" נגד בני יהודה. נכון לעכשיו הבטיחו כ-25 אלף צופים את מקומם במגרש בשבת, בתקווה לתת לקבוצה הירוקה רוח גבית לניצחון על הקבוצה משכונת התקווה.

 

ההרכב המסתמן של המאמן רוני לוי יכלול בקישור האחורי את עטאא ג'אבר על חשבונו של אביחי ידין אשר מתאושש ממחלת הנשיקה. ג'אבר ישחק לצדו של ניקולה דרינצ'יץ', שמצידו מצופה להעלות את הרמה האישית לאחר נפילה ביכולת במשחקים האחרונים.

 

 

לאימונים שב החלוץ איתי שכטר לאחר התאוששות מהירה ממחלה והוא אמור לשבת בפתיחת המשחק על ספסל המחליפים. לצידו של אלון תורג'מן שאמור לשחק בעמדת החלוץ הקדמי יעלו בהרכב יוסי בניון, חן עזרא ואלירן עטר שבאימונים השבוע גילה שאפתנות ויכולת טובה, כולל שני שערים במשחק האימון נגד הפועל רמת השרון.

 

נושא החתמת שני השחקנים הזרים שחסרים לקבוצה ממשיך להעסיק את ראשיה. בתחילת השבוע הודיע החלוץ האלבני חמדי סליחי כי ימשיך בסקנדנברו, אך לאור ההפסד הביתי של קבוצתו אתמול לדינמו זאגרב בפלייאוף ליגת האלופות (2:1), צפויים הירוקים לעשות אליו פנייה נוספת. במקביל תימשך הבדיקה מול שחקנים אחרים שהוצעו, כולל החלוץ הצרפתי מת'יו דוהמל שלא מצא קבוצה חלופית לאחר השחרור שקיבל מקון בצרפת. 

סליחי. ישנה את דעתו? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי