יש שלד ונעשה רכש: סכנין עם הפנים לפלייאוף העליון

סכנין. תחזור העונה לצמרת?
סכנין. תחזור העונה לצמרת? | צילום: ערן לוף

עם עמאשה, פאס ומוגרבי בסגל, אלי כהן מכוון לצמרת

(גודל טקסט)

את העונה האחרונה סיימה בני סכנין בתחושה טובה כאשר היא ממוקמת במקום השביעי אך כאשר ההנהלה התחילה להתפרק במועדון החלו לחשוש. החששות נפוגו לאחר שנודע לבסוף שההנהלה תישאר וראש העיר, מאזן גנאים, ימשיך להזרים כסף לקבוצה.

 

אך עם זה יעזור לקבוצה במאבקים בליגה?

בני סכנין הינה הנציגה היחידה של המגזר הערבי בליגת העל. בעונה החולפת כמעט ולא נראו ישראלים בקבוצה אך הקיץ הזה מינתה הקבוצה את אלי כהן לעמדת המאמן, המאמן הישראלי הצליח לצרף לסגל שחקני חיזוק מרשימים ביניהם פיראס מוגרבי, וויאם עמאשה, אברהם פס (שחזר) ושלומי אזולאי. כאשר על הכוונת נמצא גם סיראז' נאסר. בקבוצה יודעים שהם חייבים להביא חיזוק נוסף בעיקר לעמדת הבלם וכעת האפשרות שנותרה היא איציק כהן ששיחק בקבוצה וכעת ינסו להמשיך את המגעים עימו ולהחתימו על חוזה.

 

 

איך תראה העונה הנוכחית של בני סכנין?

בכל עונה בליגה הישראלית ישנה קבוצה שמצליחה להפתיע ומשתחלת לפליאוף העליון. בני סכנין כבר עשתה זאת בעונת 13/14 כאשר סיימה במקום השישי. לפי איך שהקבוצה נבנית השנה, ישנו סיכוי גדול שנראה את סכנין מצליחה לחזור לפלייאוף העליון זאת לאחר שקרית שמונה לא מצליחה להרשים ועתידה של ביתר ירושלים אינו ברור. כפי שזה נראה כעת הקבוצה תצליח לסיים במקומות 5-6.

 

נקודות אור

נקודת הזכות הברורה שמשחקת לטובת בני סכנין היא הקהל והשלד המרכזי שיש לקבוצה. לאורך השנים סכנין היוותה מכשול קשה לקבוצות האורחות, אבל כעת עדיין לא ברור אם הקבוצה תשחק באצטדיון דוחא זאת לאחר שבעונה האחרונה הקבוצה נדדה ושיחקה באצטדיונים אחרים. במידה ודוחא כן יאושר הקבוצה תצליח להוות מכשול קשה בפני הקבוצות הגדולות.

 

נקודת חושך

עד כה במשחקי האימון של הקבוצה, שחקני הקבוצה לא הצליחו להרשים. אמנם מדובר רק במשחק אימון, אך אם בבני סכנין רוצים לדבר על פלייאוף עליון עליהם להראות שיש להם את היכולת הנדרשת. שאלה חשובה היא האם הקבוצה תיתן לאלי כהן קרדיט או במידה ויפסיד מספר משחקים הלחץ של האוהדים יעבוד והמאמן ימצא את עצמו בחוץ.

 

אלי כהן. יקבל קרדיט מההנהלה? (ערן לוף)

 

תחזית אופטימית

בני סכנין מפתיעה רבים מאוהדי הכדורגל הישראלי, מסיימת את העונה במקום הרביעי ותשחק בליגה האירופאית בעונה הבאה. דבר זה קרה בעבר בעונת 2007/08 כשהקבוצה סיימה במקום רביעי והעפילה למפעל האינטרטוטו שממנו הודחה בסיבוב השני.

 

תחזית פסימית

בני סכנין מועמדת לירידה, אלי כהן מפוטר לאחר 5 משחקים ללא ניצחון והקבוצה מהמגזר מוצאת את עצמה בפלייאוף התחתון כאשר היא מועמדת חזקה לירידת ליגה. הפעם האחרונה שבני סכנין ירדה ליגה קרתה לפני 10 שנים כאשר סיימה באותה עונה במקום האחרון, עונה אחת לאחר מכן חזרה הקבוצה לליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי