מורה נבוכים: אלה המחירים במגרשים

אוהדי ביתר י-ם. כמה יעלה להם התענוג הביתי השנה?
אוהדי ביתר י-ם. כמה יעלה להם התענוג הביתי השנה? | צילום: אסף קליגר

כמה יעלה לכם כרטיס למשחק? ומה מחיר הבייגלה, הגרעינים והקולה?

(גודל טקסט)

יותר מחודשיים חיכינו וחיכינו ובשבת, האהבה של כולנו חוזרת. עונת 2015-2016 של ליגת ווינר, ליגת העל הישראלית יוצאת לדרך במתכונת חדשה, איכותית וטובה יותר, שבה הדגש יהיה להחזיר את הקהל למגרשים, ולהוקיע את האלימות עד כמה שאפשר.

 

השנה יש לא מעט קבוצות שהתחזקו באופן משמעותי, שינו לחלוטין את סגל השחקנים, את צוות האימון, במטרה ברורה, להפוך את קבוצתם לטובה יותר, על מנת שהקהל יחזור ויתמוך בקבוצה.

 

בשנה החולפת נרשם שיא עונתי של אחוזי צפייה במגרשים, בזכות פתיחתו של סמי עופר, שמכיל 30,000 מקומות, כשכמעט ברוב משחקי מכבי חיפה מכירת הכרטיסים רשמה "סולד אאוט".

 

השנה, אחוזי צפיית הקהל במגרשים עשויים אף לעלות, כאשר האצטדיון החדש בבאר שבע, "טרנר", עשוי להיפתח אחרי ראש השנה כשהפועל באר שבע תחנוך את האצטדיון החדש, שבו כחמישה עשר אלף מקומות ישיבה מול  מכבי חיפה למשחק שעשוי להיות חגיגה לקהל.

 

אוהדים רבים צפויים לנהור אל מגרשי הכדורגל כבר בשבת הקרובה. הכנו עבור האוהדים מדריך מיוחד לאוהד, כדי שכל אחד יידע בדיוק את ההוצאה המצפה לו בדייט עם אהובתו, החל מכרטיס כניסה למשחק ועד למחיר הבייגלה.

 

מכבי ת''א – בני סכנין, בלומפילד (17:45)

 

עלות כרטיס למשחק: מבוגר-90-120 שקל, תלוי ביציע בו יושב האוהד. ילד/חייל/אישה – 50 שקלים. יש לציין שלמכבי ת''א יש כ-11 אלף מנויים. (במידה שיש הסכם על מחיר אחיד עם קבוצה, המחיר הוא 50 שקל).

 

אוהדי מכבי תל אביב רוצים אליפות רביעית (צילום: עדי אבישי)

 

"עמותת אחים לסמל" יזמה מיני הפגנה והצליחה להוריד את המחירים במזנון. פיתה עם חומוס עלתה 10 שקלים כיום היא תעלה 8 שקלים. כוס מים, עלתה 8 שקלים היום היא תעלה 5 שקלים, נקניקיה בלחמנייה 20 שקל, כוס קולה 10 שקל, קרטיב 5 שקלים, טילון 15 שקל.

 

סיכום כללי של הדייט: במידה שרכשת כרטיס מבוגר (90 שקל) והתפנקת בפיתה עם חומוס, כולל מים כי היית צמא מרוב החום והלחות בת''א ורצית גם לשתות קצת קולה כדי להכניס קצת סוכר לגוף מהלחץ של לפני המשחק, סך כל ההוצאות שלך במשחק: 118 שקל.

 

בית"ר ירושלים הפועל ת"א, יום שני 20:55, טדי.

 

מחירי הכרטיסים למשחק המסקרן בטדי מעוררים עניין והפעם אלה אוהדי הפועל ת"א ששוקלים להחרים את המשחק בדומה לאוהדי חיפה בעונה שעברה, בעקבות מחירי הכרטיסים למשחק. המחירים לכל היציעים מזרחי, מערבי, צפוני, דרומי: עלות כרטיס נוער –  49.50 שקל. בהזמנה מראש כולל עמלה, 54.50 שקל. עלות כרטיס מבוגר – 99 שקל בקופה (הזמנה מראש כולל עמלה, 104 שקל).

 

מחירים במזנון: בייגלה 10 שקל, כוס קולה 10 שקל, קרטיב 5 שקלים, נקניקיה 10 שקל.

 

סכום הדייט: במידה שרכשת כרטיס מבוגר למשחק ורצית לחסוך בגלל העלות של הכרטיס וקנית כוס קולה אחת ולא היה לך מספיק כסף לשווארמה והתפשרת על נקניקייה סיימת את הערב עם הוצאה של 119 שקל.

 

במשחקי בית"ר ירושלים בטדי נגד הגדולות, מחירי הכרטיסים למבוגר נעים בין 80 ל-100 שקל, נוער 50 שקל. במקרה שיש החלטה על מחיר אחיד המחיר 50 שקל.

 

מי שחזרה השנה לליגת העל לאחר עלייה רצופה של שתי ליגות זו הפועל כפ''ס שתומכת בפעילות של ארגון "כרטיס לכל כיס". לכן בכל משחקיה הביתיים של הקבוצה יגבה מחיר אחיד של 50 שקל מכלל אוהדי הקבוצות. כל הכבוד ליוזמה המבורכת של הנהלת כפ"ס.

 

הפועל עכו: במשחק הקרוב מחיר הכניסה יהיה 50 שקל. השנה עוד לא הוחלט במועדון כמה יעלה כרטיס נגד הקבוצות הגדולות. בשנה שעברה נגד הגדולות המחיר עמד על 80 שקל למבוגר ובין 40 ל-50 שקל לנוער. נקניקיה בלחמנייה עולה 10 שקל, כוס קולה 10 שקל, 2 שקיות גרעינים 10 שקל.

 

הפועל עכו. מצפים לשובו של הקהל הביתי (צילום: ערן לוף)

 

הפועל קריית שמונה: 50 שקל מחיר אחיד. במשחקים הגדולים, 40 שקל לנוער 80 שקל למבוגר.

 

הפועל באר שבע: בבירת הנגב נמסר לנו שעדיין לא הוחלט על מחירי הכרטיסים, והם מחכים לראות מה יהיו המחירים של שאר הקבוצות ורק אז יחליטו.

 

מחירי המצרכים במזנונים: כוס קולה 10 שקל, גרעינים 7 שקלים, ארטיק 3 שקלים, מים 8 שקלים, תה 8 שקלים, נקניקיה 15 שקלים.

 

אוהדי ב"ש. מחכים לאצטדיון החדש (צילום: מאיר אבן חיים, מקומון "שבע")

 

מכבי חיפה: בקבוצה מנסים לקבוע מחיר אחיד של 50 שקל מול שאר הקבוצות. מול הגדולות המחיר ינוע בין 80 ל-100 שקל וזה תלוי כמה אוהדי הקבוצה הירוקה ישלמו במשחקי החוץ של קבוצתם.

 

אוהדי הירוקים מחיפה. שיא במספר המנויים (צילום: עדי אבישי)

 

הפועל חיפה: מחיר אחיד של 50 שקל,  60 שקל לכרטיס ליציע הכסף (יציע פרימיום).

 

הפועל ת"א: נגד הגדולות, המחיר יעמוד על 100 שקל למבוגר. נגד השאר, 50 שקל לכרטיס.

 

מחירים במזנון: בייגלה 10 שקל, כוס קולה 10 שקל, קרטיב 5 שקלים, נקניקיה 10 שקל.

 

אוהדי הפועל ת"א. מחיר אחיד לכרטיס (צילום: עדי אבישי)

 

הפועל רעננה: בקבוצה הולכים גם כן על קו של מחיר אחיד –  50 שקל לכרטיס.

 

מכבי פתח תקווה: מחיר אחיד של 50 שקל לכל העונה.

 

בני יהודה: מחיר אחיד של 50 שקל (תלוי כמה יעלה לאוהדי הקבוצה כרטיס במשחקי החוץ).

 

מכבי נתניה: 50 שקל מחיר אחיד.

 

במזנון בנתניה: קולה 10 שקל, נקניקיית ג'מבו ענקית ללא גלוטן 20 שקל בלחמניה, גרעינים 200 גרם 10 שקל, קרטיב 5 שקלים, מנת שווארמה 20 שקל, קערת מרק 10 שקל (בחורף), בייגלה ירושלמי 10 שקל.

 

הנהלת האצטדיון הציבה לקולרים הפזורים לאורך היציעים כדי לתת שירות טוב יותר לקהל.

 

בני סכנין: 50 שקל מחיר אחיד לכל העונה.

 

הפועל אשקלון חזרה לליגה הלאומית והיא מושכת קהל רב לאצטדיונה העירוני. הקבוצה יצאה במבצע מיוחד של מנויים: נוער-200 שקל, מבוגר 300 שקל. יש גם מבצע לשני מנויי מבוגר ב-400 שקל. נשים וילדים מתחת לגיל 10 נכנסים בחינם. יוזמה מבורכת שגורמת לגידול של דור חדש של אוהדים. מחיר כניסה ביום המשחק: 30 שקלים. כוס קולה/מים 10 שקל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי