הרבה סימני שאלה, הרבה פוטנציאל: מכבי נתניה לאן?

נתניה. יהלומים אחד אחד?
נתניה. יהלומים אחד אחד? | צילום: אודי ציטיאט

הקבוצה שרדה כלכלית, שלומי דורה הגיע ויש צעירים מוכשרים. זה יספיק?

(גודל טקסט)

נקודת האור של הפגרה

לאחר תקופה לא פשוטה בעקבות גירעונות ענק ולחץ גדול שהופנה מצד האוהדים כלפי ראש העיר, מרים פיירברג, על מנת שתציל את ''ספינת הדגל'' שלה, נתניה הצליחה להתייצב. בעזרת תרומות והלוואות, נעשה רכש ונבנתה קבוצה שיכולה להתמודד בכבוד, ואף הושגה תרומה על מנת לצאת למחנה אימונים בגרמניה.

 

תחזית אופטימית

הקבוצה מתחברת למרות כל הקשיים, שלומי דורה מתחבר לקהל כמו שרק הוא יודע ושולט בחדר ההלבשה כמו שעשה רוני לוי בעונה שעברה, ערן לוי ודיא סבע חוזרים מהפציעות בכושר טוב, הרכש הזר מסתמן כבול פגיעה והקבוצה מצליחה להבטיח הישארות לפני מאבקי התחתית של סוף העונה ואולי אפילו מצליחה להשתחל לפלייאוף העליון.

 

 

תחזית פסימית

שלומי דורה מוכיח שהוא לא בנוי לקבוצה כמו נתניה עדיין, ערן לוי ודיא סבע לא מצליחים לחזור לכושר שלפני הפציעה, הקבוצה לא מתחברת והזרים מתגלים כבלוף, נתניה לא מתאוששת מהבלאגן הכלכלי שהיה בקיץ והאוהדים הצהובים רואים את קבוצתם שוב חוזרת לליגת המשנה לאחר שנתיים בלבד.

 

לוי. יצליח להתאושש מהפציעה? (אודי ציטיאט)

 

עקב האכילס

למעט רומאריו פירס, רוב הזרים חדשים. ובאופן כללי, הסגל כולל הרבה שחקנים שלא היו בעונה שעברה. הרכש יכול להתברר כטעות ובמצבה הכלכלי של נתניה לא בטוח שתהיה אפשרות ליותר מדי שינויים בינואר.

 

מי הולך לפרוץ?

ראול גרשומוב. הקשר בן ה-21 כבר בעונה שעברה הראה ניצוצות בהזדמנויות שניתנו לו והקהל הנתנייתי כבר לא יכול לחכות כדי לראות את הילד הזה פורץ. אם שלומי דורה יהיה מספיק אמיץ (ואם תהיה לו את הפריבילגיה ביחס למצב הקבוצה בטבלה כמובן) לתת לו את ההזדמנות, הוא צפוי לזכות בשחקן מאוד איכותי.

 

דורה. ייתן צ'אנס לצעירים? (עדי אבישי)

 

3 דברים שלא ידעתם על נתניה

1. לקשר הקבוצה בעבר ומנהלה המקצועי של מחלקת הנוער בהווה בני לם ישנו קשר משפחתי למגנה של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה פילים לאם. הקשר: סב סבו של בני היה אחיו של סב סבו של פיליפ.

 

2. נתניה הראשונה בכדורגל הישראלי שזכתה בטרבל, זה היה ב-1977/78.

 

3. נתניה הקבוצה הישראלית היחידה שזכתה בגביע אירופי (האינטרטוטו) לאחר תיקו 2-2 ביוגוסלביה שזיכה אותה גם במענק של 15 אלף פרנקים שוויצרים . זה היה ב-1978/79.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי