בית"ר המריאה לבלגיה, דה לוקאס מרשים באימונים

דה לוקאס. כבר יוצר ציפיות גדולות
דה לוקאס. כבר יוצר ציפיות גדולות | צילום: Gettyimages

הקשר מככב. הקבוצה המריאה לשרלרואה (חמישי, 20:30, ספ'1 HD)

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה אימון בוקר (שני) מוקדם במתחם "בית וגן" ולאחריו המריאה לבלגיה לקראת המשחק נגד שרלרואה ביום חמישי. המשחק יועבר בשידור ישיר בספורט1 HD החל מ-20:20).

 

הקשר לידור כהן, שלא פתח במשחק בשבוע שעבר נגד אורדבאסי שימקנט הקזחית, סובב באימון את הקרסול ויעבור טיפולים כדי להכשירו למשחק. פאבלו דה לוקאס מגלה באימונים יכולות מרשימות מאוד, ומספר אוהדים ואנשי מועדון ותיקים טוענים שהקשר הספרדי מזכיר להם את אחד מגדולי הכדורגלנים של הקבוצה בכל הזמנים, אורי מלמיליאן, בהתנהלות שלו עם הכדור ובמשחק היצירתי שלו. לדה לוקאס חסר עדיין כושר משחק ונראה כי הוא יישב על הספסל בתחילת המשחק נגד שרלרואה. גם ניסו קפילוטו צפוי לקיים את הבכורה המחודשת שלו דרך הספסל.

 

 

שלומי אזולאי התאמן והחלים מהפציעה, אבל אינו מתוכנן להשתתף בחמישי במשחק. גורם במועדון הבהיר כי אם בית"ר ירושלים לא תעבור את שרלרואה, אחד מבין אלי דסה או שלומי אזולאי יעבור למכבי תל אביב.

 

 

 

 #Europaleague #Belguim

A photo posted by Shlomi Azulay (@shlomi_azulay8) on

 

ולאד מוראר עבר הבוקר בדיקת אולטראסאונד בשרירי הבטן, שגילתה כי אין חבלה או פגיעה רצינית. עם זאת, הוא סובל מגירוי באיזור שלפחוית השתן ואחרי טיפול אנטיביוטי בשבוע הקרוב, יחזור לאימונים מלאים.

 

בדרך לשרלואה… אחרי הטיסה לקזחסטן – טיסה לבלגיה היא כסף קטן. בהצלחה בית"ר י-ם

A photo posted by גיא סולומון (@guysol) on

למעלה מ-400 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק בבלגיה ובקבוצה צופים שתוצאה טובה שתעביר את ההכרעה לאצטדיון טדי תביא למפגש הגומלין מעל 25 אלף צופים. מכירת כרטיסים למשחק תיערך ביום המשחק ב-11:30 בקופות האצטדיון בשרלרואה.

 

הביאו אותי לראות את האיצטדיון בו מתארח ביום חמישי….אין כמו בבית!-!-!

Posted by ‎אושרי דודאי‎ on Sunday, July 12, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי