"אי אפשר לתקשר דרך מתורגמן, כולם מתקשים"

תקשורת מוזרה ולא איכותית. ססאר מנדיונדו
תקשורת מוזרה ולא איכותית. ססאר מנדיונדו | צילום: עדי אבישי

שחקני הפועל ת"א מספרים על תקשורת מוזרה עם המאמן מנדיונדו

(גודל טקסט)

בהפועל ת"א אמנם מרוצים מהניצחון במשחק האימון הראשון במחנה בגרמניה, אמש על באבלסברג, אולם במועדון מבינים כי הקבוצה, מוכשרת ככל שתהיה, עדיין חייבת חיזוקים גדולים אם תרצה להתמודד העונה בצמרת הגבוהה ואף לשאוף לתארים.

 

 "הפועל ב"ש, מכבי ת"א ומכבי חיפה מחזיקות בסגלים הרבה יותר טובים משלנו", אמר אתמול שחקן בכיר בהפועל, "שלא יפתחו פה ציפיות, אולי צריך לתלות בחודרוב שלט "כאן בונים" כדי להזכיר לאנשים מה קורה פה".

 

במקביל, מוסיפים שחקנים לטעון שהתקשורת עם המאמן הספרדי, ססאר מנדיונדו, לא איכותית ומוזרה. "הוא מאד רוצה ומאמן נחמד, אבל אי אפשר כל הזמן לתקשר דרך מתורגמן, עוד לא התחילה העונה וכבר כולם מתקשים עם זה", אמר השחקן.

 

בנוסף, הבעלים אמיר כבירי מנסה להמשיך ולחפש בלם וחלוץ זר לקבוצה, כאשר המטרה היא להחתים "מציאה" בדמות שחקן ברמה גבוהה, כזה שקבוצתו תסכים להשאילו בחינם תמורת תשלום החוזה, אך לא נמצא כרגע שחקן איכותי שנמצא בסיטואציה שכזאתלקבוצה הוצע לאחרונה בלם מהליגה הצרפתית, אך הנושא ירד מן הפרק בשל עלויות כספיות גבוהות.

 

מתרחק מחודורוב. ליביו אנטל (דני מרון)

 

גם העניין אם הקשר ליביו אנטל הרומני עדין לא נפתר, ולמרות האופטימיות לגביו בהפועל, עושה רושם שהעסקה מאבדת תאוצה ואנטל מתרחק מחודורוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי