מוחמד כליבאת סיכם בכפ"ס, מכבי חיפה עם פ"ת

כליבאת. כפס או פת?
כליבאת. כפס או פת? | צילום: עדי אבישי

החלוץ סיכם בעולה החדשה אלא שזו כלל לא פנתה לחיפאים. חוגי חתם בפ"ת

(גודל טקסט)

היכן ישחק בעונה הקרובה מוחמד כליבאת? החלוץ סיכם הבוקר (שני) את תנאיו בהפועל כפ"ס לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. אלא שכעת העולה החדשה צריכה להגיע להבנות עם מכבי חיפה, לה שייך השחקן.

 

אלא שגם מכבי פ"ת מעוניינת בכליבאת, ובעוד בכפ"ס סיכמו עם החלוץ לפני שהתפנו לפנות אל הירוקים, במכבי פ"ת פעלו הפוך. כבר בשבוע שעבר הגיעו המלאבסים להבנות עם מכבי חיפה על רכישתו של כליבאת תמורת 400 אלף ש"ח. בחיפה טרם קיבלו פניה מכפר סבא, ולכן מעדיפים למכור את השחקן לפ"ת, ולוחצים עליו להגיע להבנות עמם.

 

 

השחקן עצמו שוחח הבוקר עם גורם במכבי פתח תקווה והבהיר כי רצונו הוא לשחק בשורות כפ"ס. הפתח תקוואים מקווים כי הלחץ של מכבי חיפה יניב פירות, אך לא ימתינו לחלוץ יותר ממספר ימים. כך או כך, כליבאת צפוי לחתום באחת הקבוצות ולעזוב את מכבי חיפה בשבוע הקרוב. 

במקביל מכבי פ"ת החתימה לעונה אחת את החלוץ דור חוגי, שיגיע בהשאלה ממכבי חיפה. חוגי, שגדל במחלקות הנוער של הפועל פ"ת ומכבי חיפה, שיחק במדי הפועל פ"ת בעונה שעברה וכבש במדיה שבעה שערים. חוגי מסר ל"ספורט1" לאחר החתימה: "אני שמח על האמון ועל ההזדמנות שקיבלתי מהקבוצה . אעשה הכל על מנת להחזיר על כך במגרש".

השתתפו בהכנת הידיעה: אורי משיח ותומר חבז

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי