ואליינטה ישיב להצעת מכבי חיפה בתוך 24 שעות

ואליינטה. החתימה מתעכבת
ואליינטה. החתימה מתעכבת | צילום: Gettyimages

הבלם ימריא לספרד מבלי שיחתום על חוזה לאור פערים בין הצדדים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה המריאה הבוקר לאוסטריה, שם תקיים מחנה אימונים ומשחקים שיימשך בתשעת הימים הבאים, אולם היא מקווה שגם הבלם הספרדי מארק ואליינטה יצטרף אליה במהלכו.

 

הבלם לא המריא עם הקבוצה הבוקר ואף יעזוב את ישראל ויחזור לספרד לאחר שהצדדים טרם הגיעו להבנות. למרות שמכבי חיפה הודיעה בתחילת החודש על סיכום עמו על חוזה למשך 3 שנים, עדיין קיימים פערים והבלם יעזוב את ישראל מבלי שיחתום רשמית. הוא ישיב להצעת מכבי חיפה בתוך 24 שעות ובמועדון מקווים כי יחתום על חוזה ויצטרף רשמית לקבוצה באוסטריה בתחילת השבוע הבא. 

 

 

במכבי חיפה ציינו כי בכל מקרה הבלם לא תוכנן להצטרף כבר היום למחנה והתכנון היה שכך או כך יצטרף אל 23 השחקנים שהמריאו רק באיחור של מספר ימים, בהנחה שיחתום כמובן. ואליינטה עבר אתמול בשעות הבוקר את הבדיקות הרפואיות והספיק לסייר במתקני המועדון בכפר גלים, באצטדיון סמי עופר ובעיר חיפה.

בקבוצה יגבירו את המאמצים לצרף במהלך המחנה שני שחקנים זרים (בלם וחלוץ) ואת קשר בית"ר ירושלים אופיר קריאף. בארץ נותרו שמעון אבוחצירה ואלעד גבאי שלא נכללים בתוכניות של המאמן רוני לוי.

 

איתי שכטר אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה לפני ההמראה לאוסטריה: "אני עובד קשה ומרגיש מצוין באימונים. אני בטוח שרוני ידע מה לעשות איתי ואני כמובן אצטרך להוכיח לו את זה מאימון לאימון. יש תחרות טובה, אני בעד תחרות ואני בעד רוטציה, אני בטוח שהשנה אני אתן הכל למכבי חיפה ואוכיח את עצמי".

 

"אכזבתי הרבה אנשים שהשקיעו בי, זה נכון שאני פה רק שלושה וחצי חודשים אבל אני באמת רוצה להחזיר לקהל שתמך ולא הפסיק לעודד אותי גם במשחקים פחות טובים" המשיך החלוץ, "ממשחק למשחק אנחנו נצטרך להתחבר, אנחנו צריכים לחשוב על הגיבוש שלנו ביחד ולרוץ בצמרת. אנחנו קודם כל צריכים לבוא מוכנים, יש לנו את כל התנאים בשביל להצליח ואני מקווה שנעשה את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי