מסך עשן: צפון קוריאה בקריית שלום

ג'ורדי. שוב דבר לא יוצא
ג'ורדי. שוב דבר לא יוצא | צילום: אודי ציטיאט

דעה: זהבי פצוע? מה השינוי שהביא יוקאנוביץ'? במכבי ת"א אין לדעת

(גודל טקסט)

זמנים של התארגנויות ושינויים הם כאלה שמכבי ת"א מזכירה בהם לא מעט את צפון קוריאה. השערים סגורים, על האזרחים המתגוררים בפנים נאסר באיסור חמור לדבר, ורסיס המידע היחיד שנפלט החוצה הוא דאבור. כל הזמן מדברים על דאבור, שבעצם משמש מסך עשן המסתיר את העובדה שלאף אחד אין מושג מה קורה בצפון קוריאה של קריית שלום.

 

בשלב הנוכחי של העונה החדשה ניתן לומר אם כן שאנחנו יודעים ברמה גבוהה של ודאות שאנחנו לא יודעים על מכבי כמעט שום דבר. הבטיחו שזהבי לא פצוע ויהיה מוכן בוודאות לפתיחת העונה האירופית, והנה מתברר שזהבי פצוע בשריר הארבע ראשי ולא יהיה מוכן לפתיחת העונה האירופית. בקרוב תצא בוודאי ידיעה שיהיה מוכן למשחק הגומלין, ואז מכבי באמת תהיה בצרות, כי זהבי בטח יישאר פצוע חצי עונה.

 

 

אנחנו לא יודעים אם מכבי של יוקאנוביץ' תשחק כדורגל שונה ממכבי של פאקו. ראינו משחקים שלה במחנה אימונים, היו כמה דקות של הנעת כדור מהירה וטובה, ושאר הדקות היו סתמיות, כמו שמשחקי אימונים במחנות אימונים נראים בדרך כלל.

 

קראנו שיוקאנוביץ' הוא טיפוס שלא מחזיק בבטן, אבל לא ברור אם ההתפרצות השקטה שלו במסיבת העיתונאים – וזו בהחלט הייתה התפרצות שקטה – התרחשה בגלל הזמן הקצר שהוא נמצא בארץ ובשל כך לא התרגל לכללים המאוד נוקשים של מכבי שאת הכביסה המלוכלכת שומרים בבית, או שפיוז קצר של טיפוס שיורה בלי לחשוב גרם לו לקפוץ ככה. ואולי הלחץ בפנים גדול כל כך, אולי הקבוצה לא די טובה עד כדי שבדם קר הוא עבר על הכללים ותקף – קבל עם ומסיבת עיתונאים – את קדושי מכבי, ג'ורדי ומיץ'.

 

יוקאנוביץ'. לא ממש "שומר בבטן" (אודי ציטיאט)

 

אז זהבי לא יהיה על הדשא. גם ראדי. גם איינבינדר. אז מיטרוביץ' יצטרך ללכת קדימה, מיכה יילך לאמצע וקצת אחורה, יצחקי ובן חיים יזללו בתאווה את הכדורים מהצדדים, לבדש שיתייבש באמצע מומלץ לעלות לדשא עם ספר קריאה שיעביר לו את הזמן – קוראים לזה סלט. בטח שצריך חיזוק. צריך להיות קדוש הרבה יותר מיוקאנוביץ' כדי לשבת במסיבת עיתונאים ולדקלם טקסטים שחוקים על איך שבמכבי תמיד יש שאיפות גבוהות, ולא להתפוצץ מול המיקרופון שהמנג'ר שלך לא מצליח לתפור את החורים הגדולים בשמיכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי