מכבי נתניה ויתרה על חמדי סליחי

סליחי. רצה להגיע
סליחי. רצה להגיע | צילום: ערן לוף

החלוץ האלבני יקר מדי עבור המועדון. הותר חוזהו של הקשר שלו מנשה

(גודל טקסט)

החלוץ האלבני חמדי סליחי לא יגיע למכבי נתניה. בין החלוץ להנהלת הקבוצה קיים פער כספי עצום ובנתניה החליטו לעבור הלאה ולחפש חלוץ אחר.

 

שניים שהוזכרו כמועמדים להגיע לקבוצה של שלומי דורה הם החלוצים אוסיי מוואלי ששיחק בבני לוד ורוג'רס קולה, אולם עלותו של האחרון, שעזב את קריית שמונה, גבוהה מאד וכמו במקרה סליחי בנתניה פסימיים מאד בשלב הזה שיגיע לקבוצה.

 

 

נתניה תשב היום (שלישי) במטרה לסגור עם החלוץ הצעיר, עומר בוארון, שגילה יכולת מצויינת באימוני הקבוצה, דבר אשר הרשים מאד את שלומי דורה שהעביר בקשה ליו"ר דורון אוסידון להחתים את השחקן, שאף צפוי לקבל דקות משחק משמעותיות העונה. עוד שחקן שעשוי להישאר בנתניה הוא איתי מנצור הצעיר, ששיחק העונה קרוב ל-30 משחקים במדי מכבי הרצליה מהלאומית ומגלה יכולת טובה עד כה באימונים ובמשחקי האימון. דורה טרם קיבל החלטה סופית לגביו ומעוניין להמשיך ולבחון את הקשר שגדל במחלקת הנוער של המועדון.

 

הבוקר נפרדה נתניה מהקשר שלו מנשה, שהיה חתום לעונה נוספת בקבוצה אך הגיע לסיכום עם אוסידון על התרת חוזהו בצורה מכובדת ומקובלת על שני הצדדים. הבלם ירין חסן פרגן למנשה בפייסבוק וכתב:  "הייתה לי הזכות לשחק איתך אח גדול, תחסר לנו מאוד. מלבד זה שאתה שחקן גדול, אתה בן אדם שלא רואים כל יום בכדורגל. מאחל לך הצלחה ובריאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי