מכבי ת"א לעו"ד שפרלינג: תתנצל או שתוגש תביעה

רייכרט. הצהובים העלו הילוך נגד פרקליטו
רייכרט. הצהובים העלו הילוך נגד פרקליטו | צילום: עדי אבישי

הצהובים פנו לפרקליטו של רייכרט: "מטרתך להסית ולייצר יתרון בבוררות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב העלתה היום (ראשון) הילוך בפרשת בן רייכרט, הקשר המחרים את אימוני הקבוצה ודורש את שחרורו להפועל תל אביב.

הצהובים, באמצעות עורך דינם מורן מאירי, פנו לעורך דינו של הקשר, יוסי שפרלינג, ואיימו בתביעה אם לא תתפרסם על-ידו התנצלות פומבית.

"בימים האחרונים התראיינת במרבית תכניות הספורט בישראל בניסיון להסית את ציבור אוהדי הכדורגל, את התקשורת ואולי גם את מי שעשוי להיות בורר בהליך שעתיד להתקיים בין מרשך לבין מרשתי נגד מכבי ת"א…והכל תוך הוצאת לשון הרע חריפה שביצעת ביחס למרשתי" כתב עורך דין מאירי במכתבו לשפרלינג.

עורך דין מאירי טען כי דבריו של עו"ד שפרלינג בתכניות הספורט בהן התראיין, בין השאר כי מכבי ת"א שילמה לקשר כספים בניגוד לחוקי הצבא, הינם "כוזבים ומשוללי כל יסוד".

"סיפור המעשיה הקשור במענקים וב'מאות אלפי השקלים' שמגיעים לרייכרט אינו אלא ניסיון כושל להוציא את המועדון כמפר חוק. ידוע לך היטב גם שהשחקן הציג בפני הקבוצה אישור משלטונות צה"ל לקבלת המענקים שקיבל ושהוא קיבל אותם כדין ובהתאם להסכם עמו. מטרת דבריך הייתה לגרום להסתה ולמחאה כלפי מכבי ת"א מצד ציבור אוהדי הכדורגל בישראל ולנסות לקבל יתרון בהליך שעתיד להתקיים" הוסיף מאירי.

במכתב שנשלח לעו"ד שפרלינג הייתה התייחסות גם לאותו סרטון מפורסם: "ידוע לך היטב שהסרטון צולם לבקשתו של סוכנו של השחקן, אבי נמני, ולבקשתו של השחקן. מרשתי מעולם לא כפתה עליו להתייצב מול המצלמה. הסרוטן צולם 8 פעמים ולא 30 כפי שטענת, הן בשל בעיות טכניות והן משום שרייכרט לא הצליח להגיד את המשפט שביקש ממנו סוכנו. הוא גם התנהג כמי שחשוב לו שהסרטון יצא בצורה מוצלחת".

רייכרט. ממשיך להחרים את אימוני מכבי ת"א (עדי אבישי)

לסיכום נכתב: "לולא הריאיון שהענקת לגלי צה"ל (בסוף חודש יוני) וקרבות האגו שאתה מנהל עם סוכנו של השחקן, היה השחקן פורח בשורות מכבי תל אביב עד היום. מרשתי דורשת כי תפרסם עוד היום הודעת הבהרה, תיקון והתנצלות, בה ייכתב כי הדברים שאמרת ביחס למרשתי אינם נכונים; ובכלל זה תבהיר במפורש כי מרשתי לא שילמה לרייכרט את המענקים בניגוד לדין; לא מנעה מרייכרט תשלומים שמגיעים לו; וכי הסרטון נעשה לבקשתו של השחקן וסוכנו ומבלי שהדבר נכפה עליו על ידי מרשתי.

"מובהר כי בדעת מרשתי למצות את מלוא זכויותיה ולתבוע ממך באופן אישי לפצות אותה בגין מלוא הנזק שייגרם לה כתוצאה מדברים החמורים ומשוללי היסוד".

עו"ד יוסי שפרלינג אמר לספורט1 בתגובה: "לא קיבלתי את כתב התביעה. זה שהוא הגיע לתקשורת לפני שהוא הגיע אליי, זה מדבר בעד עצמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי