מוכנה לעונה? צפו ב-1:1 של הפועל ת"א נגד א.א.ק אתונה

במשחק האחרון האדומים נמנעו מהפסד
במשחק האחרון האדומים נמנעו מהפסד | צילום: הפועל ת"א, הרשמי

אבו אלהיג'א השווה לזכות האדומים. מנדיונדו: "נעבוד קשה לקראת הדרבי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה את מחנה האימונים שלה בגרמניה בתוצאת 1:1 מול א.א.ק אתונה היוונית, ובכך רשמה משחק ראשון ללא הפסד מאז הגיע ססאר מנדיונדו לאמן את הקבוצה.

 

כזכור האדומים של ססאר מנדיונדו לא הרשימו עד כה וספגו הפסדים מול לייפציג ואוניון ברלין בהם ניראו לא מחוברים, וגם היום התקשו אך הצליחו לסיים את המחנה עם תוצאת תיקו.

 

 

ססאר מנדיונדו התייחס למשחק וסיכם את מחנה האימון: "זה היה עוד משחק הכנה מצוין נגד קבוצה חזקה מאוד. פתחנו את המשחק בצורה פחות טובה אך במחצית השנייה ראיתי שיפור משמעותי ביכולת ובמשחק הקבוצתי. סיימנו הערב את המחנה והשחקנים התחברו והתגבשו והם נמצאים בכושר טוב מאוד ביחס לתחילת המחנה ולפני פתיחת העונה. כמובן שיש לנו עוד מה לשפר בכל האספקטים של המשחק, נמשיך לעבוד קשה באימונים בתל אביב לקראת הדרבי בשבוע הבא".

 

המאמן הספרדי פתח עם אדי גוטליב ואיאד אבו עביד בהגנה, עומרי אלטמן, קלאודיו בומבה ומיחאי פינטילי פתחו בקישור וגם החלוץ דודו ביטון, שהצטרף למחנה באיחור לאחר שחתם על חוזה לשנתיים נוספות, חזר מפציעה ארוכה ושיחק בחוד.

 

בדקה ה-38 היוונים עלו ל-0:1 לאחר שארבידיס קריסטוס עלה מעל כולם לכדור קרן והכניע את הרוש. עוד לפני ההפסקה, בדקה ה-44, מוחמד אבו אלהיג'א כמעט הפתיע את היוונים עם בעיטה מכ-19 מטר, אך השוער היווני הדף בקושי והצדדים ירדו למחצית.

 

בדקה ה-55 הגיע השער של האדומים בזכות התקפה מתפרצת טובה. בומבה מצא את עומרי אלטמן חופשי, הקשר ניסה לכבוש אולם נעצר אצל השוער היווני – אבו אלהיג'א הגיע ראשון לכדור החוזר וקבע את תוצאת המשחק.

 

הפועל ת"א: אריאל הרוש, איעד אבו עביד, בן אלגרבלי, אדי גוטליב, שמואל שיימן, מיחאי פינטילי, איסומאילה לינגאנה, מוחמד אבו אל היג'א, קלאודיו בומבה, עומרי אלטמן, דודו ביטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי