לא מוותרת: מכבי ת"א הגישה הצעה נוספת על דאבור

דאבור. התפתחויות בשבועיים הקרובים
דאבור. התפתחויות בשבועיים הקרובים | צילום: Gettyimages

גולדהאר שדרג את ההצעה ל-1.8 מיליון יורו. הערכה: דסה או אזולאי יימכרו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשחק מחר מול ויקטוריה פלזן (שלישי, 20:20, ישיר בספורט1 וב-HD), ולמרות הערכות מוקדמות וניסיונות משמעותיים מצד ג'ורדי קרויף, אבי ריקן יהיה השחקן היחיד שיצטרף למועדון מאז צמד המשחקים מול היברניאנס.

 

הדד-ליין לרישום שחקנים לפלזן הוא הלילה ב-01:00 (שעון ישראל), אך במועדון ויתרו על האפשרות לצרף שחקן בלחץ זמן וכעת המנג'ר ג'ורדי קרויף שם לעצמו כמטרה לצרף חלוץ בעשרת הימים הקרובים.

 

 

חלון הרישום לשלב הבא באירופה, בין אם יהיה פלייאוף ליגת האלופות או פליאוף הליגה האירופית, יסתיים רק לאחר צמד המשחקים מול פלזן ולכן במכבי ת"א ממשיכים בניסיון לצרף את חלוץ גראסהופרס מונס דאבור.

 

מיץ' גולדהאר, בעלי מכבי ת"א, הגיש הצעה נוספת לשווייצרים על סך 1.8 מליון יורו – שלדעת אנשי מכבי ת"א הינה הצעה מעל ומעבר. במכבי מעריכים כי בתוך שבועיים תהיה תשובה סופית בנושא, בתקווה שגראסהופרס תבין שזו ההצעה הטובה ביותר שתתקבל על החלוץ הקיץ.

 

במכבי ת"א מעריכים כי ניסיונותיה של באזל לצרף את דאבור יעלו בתוהו ומבהירים כי אלופת שווייץ לא תשלם סכומים כאלה לאחר צירופו של מארק יאנקו.

 

יוקאנוביץ'. ממשיך ללחוץ על ההנהלה צרף רכש (מני בן ארי)

 

במקביל מנסה מכבי ת"א לצרף את אחד משחקניה של בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי או אלי דסה. בסביבתו של אלי טביב, בעלי המועדון מהבירה, מעריכים כי הוא יסכים למכור שחקן אחד מהשניים למכבי ת"א וכעת ממתינים בירושלים לראות האם מכבי ת"א תחדש את המו"מ.

 

כידוע מכבי ת"א הגישה הצעה בסך 1.2 מליון יורו על השניים, אולם טביב דרש מליון יורו על כל אחד. גם אנשי מכבי ת"א מבינים כי שרשרת האירועים האחרונים עשויה לגרום לכך שטביב יתגמש ויוריד את המחיר משמעותית במטרה להרוויח דיבדנד מסויים על השקעותיו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי