"הדברים האלה לא היו צריכים להגיע לעיתון"

אילן זהבי. איך הוא אומר שלא הייתי איתו?
אילן זהבי. איך הוא אומר שלא הייתי איתו? | צילום: אלבום פרטי

אילן זהבי, אביו של ערן, מדבר על הכל בראיון לאייל לוי ב"מעריב סופהשבוע"

(גודל טקסט)

"אחרי שהתגרשתי, יותר נכון גירשו אותי, ערן עבר ניתוח. כשהוא השתחרר מבית חולים הוא ביקש ממני לחזור הביתה. הייתי אתו עוד 14 שנה, אז הוא אומר שלא הייתי אתו? מגיל 9. כל אימון, כל משחק".

 

 אילן זהבי, 55,  אביו של ערן זהבי, חי בפאריז. הוא נכה חלקית ומתפרנס בדוחק. בראיון בלעדי לאייל לוי שהתפרסם היום ב"מעריב סופהשבוע" ויעלה מחר באתר, האבא מדבר על הכל: היחסים המורכבים עם בנו, תרומתו לקריירה של EZ7, המשברים הקשים שעבר בחייו ועל התחושות הצורבות לא רק מהנתק, אלא גם מההאשמות הפומביות של זהבי ג'וניור על כך שנטש אותו בילדותו.

 

 

"כשנכנס לקוח ואתה מספר לו כמה אתה גאה בבן שלך והוא עונה 'אבל הבן שלך לא סובל אותך', אז אתה יוצא אבא מטומטם", אומר זהבי האב, "הדברים האלה לא היו צריכים להגיע לעיתונות. איך זה שוב יצא לערן מהפה? אבל אם החלטת שאתה מוציא דברים כאלה, אז עמוד מולם. אם אתה רוצה לעמוד איתי, ראש בראש, אין לי בעיה".

 

"רוצה לעמוד איתי ראש בראש? אין בעיה" (אודי ציטיאט)

 

זהבי מספר כי לאורך השנים ניסה ליצור קשר עם בניו, אולם הם דחו אותו. "נפגשנו ב-2005 על חוף הים, חזרתי לדבר עם שני הילדים. אחרי שש פגישות זה נגמר. לא היה שום ויכוח, שום כלום. כל פעם שאני לוחץ עליהם, הם אומרים 'שכחת את יום ההולדת שלי' או 'לא התקשרת'. כשלא רוצים אותך בתור סבא, זה כואב. כשלא מזמינים אותך לחתונה ואתה מנסה שיזמינו אותך ולא רוצים, זה כואב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי